האם לואיס סוארס חשף את שמו של החלוץ שיחליף אותו?

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

כוכב ברצלונה, שכבר הודה כי "זה בכלל לא מוזר שהקבוצה מחפשת חלוץ", הסכים לציין את שלושת שחקני החוד שהוא הכי אוהב לראות כיום

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לאחרונה הודה לואיס סוארס כי "זה בכלל לא מוזר שברצלונה מחפשת חלוץ" והיום (שישי) הוא ציין שלושה שחקני התקפה שהוא אוהב במיוחד: תמי אברהם (צ'לסי), מקסי גומס (ולנסיה) ולאוטרו מרטינס (אינטר). "ישנם חלוצים שאני מסתכל עליהם מכיוון שאני אוהב לצפות בכדורגל שלהם, הגיל פחות חשוב עבורי", הסביר חלוץ נבחרת אורגוואי.


סוארס, שיחגוג בינואר הקרוב את יום הולדתו ה-33, מחזיק בחוזה עד 2021 בברצלונה, אולם גם הוא כאמור מבין את הצורך של הקבוצה: "אין רגע של מנוחה, הרי בקבוצה כמו בארסה אסור לך לספק משחק רע – כולם יזכרו לך את זה. זה כשהמועדון מחפש חלוץ או רוצה לצרף מישהו לעמדה מספר 9, זה בכלל לא משונה מבחינתי. ככה עובד הכדורגל", הבהיר.


על תמי אברהם, בו בחר ראשון: "למרות גילו הצעיר, אני חושב שהוא חלוץ טוב מאוד. יש לו סיומת נפלאה והוא עושה המון תנועה ללא כדור".


על מקסי גומס: "מלבד העובדה שהוא מאורוגוואי, התכונות שלו הן בדיוק מה שמועדונים גדולים מחפשים בחלוץ רחבה".


על לאוטרו מרטינס: "חלוץ ברמה הכי גבוהה. האם הייתי מחתים אותי בברצלונה? זה תלוי בנסיבות ובמה שהמועדון צריך באותו פרק זמן. ברור שהוא סקורר מצוין, אבל המציאות היא שהוא שייך לאינטר כיום".




השם הראשון שסוארס ציין. תמי אברהם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי