לדאבור אין מקום בסגל? סביליה גירדה 0:1 מול האחרונה בטבלה

דייגו קרלוס
דייגו קרלוס | JORGE GUERRERO / Contributor

הישראלי שוב לא נכלל בסגל של לופטגי, שניצח את לגאנס החלשה רק בזכות דחיקה מקרוב של דייגו קרלוס (63). בילבאו גברה על גראנדה ועלתה למקום החמישי, אוסאסונה הביסה את אספניול. בהמשך: בארסה מתארחת אצל אתלטיקו

(גודל טקסט)
אחרי שריאל מדריד ניצחה את אלאבס ועלתה לפחות באופן זמני לפסגת הטבלה, המחזור ה-14 בליגה הספרדית יינעל הערב (ראשון) עם חמשת המשחקים האחרונים. במוקד, האלופה ברצלונה תתארח במדריד אצל אתלטיקו (22:00) בידיעה שרק ניצחון יחזיר אותה למקום הראשון. עוד קודם לכן וללא מואנס דאבור שנותר פעם נוספת מחוץ לסגל, סביליה גירדה 0:1 ביתי על לגאנס החלשה. אתלטיקו בילבאו ניצחה את גרנאדה במאבק צמרת במשחק סוער. חאטפה דרסה 0:4 את לבאנטה.


סביליה – לגאנס 0:1

למרות השער הנפלא בליגה האירופית, המאמן ז'ולן לופטגי השאיר את מואנס דאבור מחוץ לסגל גם הפעם וספג אש מהאוהדים. כהרגלם העונה, האנדלוסים לא הבריקו בחלק הקדמי ורק דחיקה מאוחרת מקרוב של הבלם דייגו קרלוס (63) מנעה מבוכה מול נועלת הטבלה, שהפעילה לחץ כבד בדקות הסיום והייתה קרובה להשיג נקודה מפתיעה ברמון סאנצ'ס פיחואן.


את הכעס של חלק מהקהל בנוגע לאי שיתופו של דאבור אפשר להבין כשמסתכלים על מאזן השערים של סביליה, שהבקיעה 19 גולים בלבד ב-15 מחזורים ורק חמישה מהם הובקעו על ידי החלוצים המאכזבים. למרות זאת, הקבוצה מאנדלוסיה, לה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון ובמחזור הבא היא תקווה להישאר בצמרת הגבוהה גם אחרי משחק החוץ מול אוססונה. לגאנס, לה ניצחון בודד ושש נקודות בלבד, נותרה במקום האחרון והיא בדרך הבטוחה לליגת המשנה.



מתעלם מדאבור למרות מצוקת החלוצים. ז'ולן לופטגי (Gettyimages)


אתלטיק בילבאו – גראנדה 0:2

שתי הקבוצות השואפות להישאר בצמרת הליגה סיפקו היום משחק אגרסיבי ביותר, אך בסופו של דבר המארחת בילבאו יצאה עם כל הקופה. שבעה כרטיסים צהובים נשלפו בהתמודדות בסן מאמס, רובם לא היו קשורים לכדורגל. בדקה ה-36 בלמה של גראנדה דומינגוס דוארטה איבד לרגע את השקט העצמי, ודחף את ראול גרסיה בתוך הרחבה ללא סיבה. לאחר המהומה שנוצרה, אותו גרסיה ניגש לבעוט את כדור העונשין שהוענק לקבוצתו, ודייק עם בעיטה אדירה. בדקה ה-83 בילבאו סגרה את הסיפור לאחר שיורי ברצ'יצ'ה סיים בצורה נהדרת מסירה שקיבל מאונאי לופס וחתם את הניצחון.


אספניול – אוסאסונה 4:2
העולה החדשה, שעושה עונה לא רעה בכלל עד כה, חזרה לנצח אחרי תיקו והפסד במחזורים האחרונים. ה"תוכים" עלו ראשונים ליתרון כאשר מארק רוקה שלח בעיטת עונשין לרשת בדקה ה-20, אבל האורחים היממו אותם בתחילת המחצית השנייה והפכו את התוצאה עם שערים של רובן גארסיה (46) ולואיס אבילה (49). שלוש דקות אחרי המהפך, פקונדו רונקגליה הורחק ואילץ את אוסאסונה להסתדר עם שחקן פחות עד הסיום, אך זה לא היווה בעיה עבור הקבוצה מפמפלונה – ג'ון מונקאיולה הוסיף את השלישי (84) ורוברטו טורס כבש בפנדל (92) את הרביעי, לפני שג'ונתן קאלרי צימק (93) וקבע את תוצאת המשחק. לאספניול זה היה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא שקועה במקום הלפני אחרון בטבלה.


תוצאה נוספת
חטאפה – לבאנטה 0:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי