אמא של מסי: "כל המשפחה יודעת שיש לו חוב כלפי ארגנטינה"

אנטונלה רוקוזו, סיליה קוצ'יטיני
אנטונלה רוקוזו, סיליה קוצ'יטיני | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

סיליה קוטיצ'יני בראיון נדיר לתקשורת הספרדית: "גם אנחנו אומרים לו כשהוא משחק רע. אני עושה לו חיים קשים". כדור הזהב: "הופתענו, חשבנו שהחמישי יהיה האחרון. גם הוא לא ציפה לזה. הביקורות? זה כואב לי כאמא"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי ממעט לדבר עם התקשורת, לא כל שכן על חייו הפרטיים, כך שבני משפחתו כמעט ולא נחשפים לציבור הרחב. ומי שכנראה מעולם לא דיברה בכלי התקשורת מעולם היא אימו של מסי, סיליה קוצ'יטיני. הבוקר (רביעי) היא שברה שתיקה בראיון נדיר לתוכנית "הצופה" ברדיו CNN, לכבוד זכייתו של בנה בכדור הזהב השישי שלו לפני יומיים.

"אני מאוד, מאוד מאושרת", אמרה קוצ'יטיני, "לא ציפינו לזה. חשנו שהחמישי יהיה האחרון. בכנות, זאת היתה הפתעה נהדרת. גם הוא עצמו לא ציפה לזה. אני לא יודעת אם הוא גילה על זה כמה דקות לפני כן, אבל אנחנו בהחלט לא ידענו".

הביקורות כלפיו: "זה כואב מאוד, כי אפשר לתת ביקורת בלי ללעוג. יש אנשים שיכולים לפגוע. כאמא, זה לחלוטין כואב לי. נכון שהוא לא חייב להיות אהוב בכל העולם, אבל יש גבול מסוים".

מסי עם ששת כדורי הזהב שלו.
מסי עם ששת כדורי הזהב שלו. "גם הוא עצמו לא ציפה לזה" (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

הביצועים של מסי בנבחרת: "כל המשפחה יודעת שיש לו חוב לארגנטינה, אבל אף אחד לא רוצה לזכות במונדיאל ובקופה אמריקה יותר ממנו. אנשים יכולים לחשוב שהוא משחק רע, אנחנו גם חושבים ככה לפעמים וגם אומרים לו את זה, אין לכם מושג כמה. אני עושה לו חיים קשים!"

לבסוףפרישה עתידית: "זה תמיד משהו אמוציונלי. הקריירה שלו לא מפסיקה להפתיע אותנו בכל יום מחדש. הדברים שהוא יכול לעשות וגם איך שהוא כאדם, שזה הדבר העיקרי. הוא בולט בגלל שהוא אדם טוב ואבא נפלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי