סוארס: "מסי יישאר לעוד הרבה זמן, ניימאר לקח סיכון כשעזב"

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

חלוץ ברצלונה התראיין ב'ביין ספורט' וסיפר כי אינו חושש מהחתמה של חלוץ נוסף: "צריך לחשוב על עתיד המועדון". על הברזילאי: "מקווה שישחק במקום שיהיה מאושר". ההדחות מליגת האלופות: "חייבים לשנות את המצב"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא סוד שברצלונה מחפשת כבר תקופה חלוץ צעיר שיחליף את לואיס סוארס. החלוץ האורגוואי שהצטרף בשנת 2014, יסכם בקרוב שש שנים בספרד ויחגוג בחודש ינואר הקרוב 33. למרות זאת לואיס סוארס נשמע נינוח לגבי עתידו במועדון במהלך ראיון ברשת 'ביין ספורט': "אם יגיע שחקן שאצטרך להתחרות איתו, הלחץ לא יהיה שונה מאשר לשחק בכל שלושה ימים. צריך לחשוב גם על עתיד המועדון והדבר הכי טוב הוא כרגע לחפש חלוץ צעיר כדי שהאוהדים ייהנו משחקן התקפה חדש כאשר אני כבר לא אהיה כאן"

סוארס דיבר גם על חברו ליאו מסי והסביר כי הוא לא מאמין שיפרוש בקרוב: "אני חושב שדבריו לא הובנו כמו שצריך, אני חושב שמסי יישאר בברצלונה עוד הרבה זמן. התרשמתי מאוד מהתמונה שלו עם ששת כדורי הזהב מכיוון שזה דבר ייחודי. מה שהוא עושה בכדורגל הוא היסטורי, כחבר וכשותף זה משהו שגורם לי להיות גאה".

על חברו החדש בקבוצה אנטואן גריזמן שתועד ברשתות החברתיות אוכל ארוחת ערב עם האורוגואי והארגנטינאי: "אלו רגעים שאנחנו מאוד נהנים מהם. גריזמן מרגיש מאוד בנוח בחדר ההלבשה. הוא התקבל בצורה טובה והוא הראה לנו שהוא בא לעזור כדי להשיג את התארים שאנחנו רוצים".


"התרשמתי מאוד מהתמונה שלו עם ששת כדורי הזהב". סוארס מפרגן למסי (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

על סוגיית ניימאר: "עזיבתו מהתחלה הייתה סיכון עבורו, מכיוון שהוא רצה לנסות מקום חדש, בידיעה שהוא נמצא כעת במועדון הטוב במועדון ומוקף על ידי השחקנים הטובים בעולם. זה מקובל מובן. החזרה שלו תהיה תלויה בברצלונה, בפריז סן ז'רמן ובשחקן עצמו. כחבר שלו, הייתי שמח לראות אותו משחק איפה שיהיה מאושר וירגיש בנוח".

לבסוף נזכר השחקן בטעויות העבר בליגת האלופות: "זה לא קל לזכות בשלושת התארים, במיוחד לא בליגת האלופות. זה מורכב מאוד. אנחנו נפגענו מאוד ממה שקרה בשתי העונות האחרונות, היינו אחראיים במאה אחוז לשתי ההדחות ואנחנו מבינים שנצטרך לשנות את המצב".


"הייתי שמח לראות את ניימאר משחק איפה שיהיה מאושר" (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי