דיווח בספרד: שלושה שחקנים יעזבו את ברצלונה בינואר

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | David Ramos/Getty Images

אלופת ספרד מכוונת למכור את קרלס אלנייה וז'אן-קלר טודיבו הצעירים ולצרף סעיף רכישה. בנוסף לכך, אריק אבידל בודק אפשרות לשחרר את ארתורו וידאל או את איבן ראקיטיץ' שנדחקו לקצה הספסל של ארנסטו ואלוורדה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפי 'אס', למרות חצי עונה יחסית מאכזבת בברצלונה, אין כוונה לחזק את הקבוצה ואף צמד המנהלים הספורטיביים של הקבוצה הקטאלונית, רמון פלאנס ואריק אבידל, מתכוונים לשחרר מהסגל שלושה שחקנים בחודש ינואר.

שני השחקנים הצעירים של ברצלונה קרלס אלנייה בן ה-21 וז'אן-קלר טודיבו בן ה-20 לא מקבלים מספיק דקות משחק ולכן הם עשויים למצוא את עצמם במועדון אחר. בברצלונה מעדיפים למכור אותם ולצרף סעיף רכישה אם ירשמו הצלחה בקבוצתם החדשה. עם זאת, נראה שבקבוצה מאמינים הרבה יותר בספרדי שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים שגדלו לה מאסיה בשנים האחרונות, בעוד ישנה אכזבה מהצרפתי, שרשם רק ארבע הופעות בקבוצה, מאז נרכש לפני שנה.

השחקן השלישי שעשוי לעזוב יהיה אחד מבין ארתורו וידאל ואיבן ראקיטיץ'. שני הקשרים נדחקו לקצה הספסל של ארנסטו ואלוורדה והם משחקים בעיקר על חשבון השני. עם זאת נראה שהסיכויים לעזיבתו של הקרואטי גבוהים יותר, בעיקר בגלל שינוי מעמדו בשנים האחרונות והרצון להפוך שוב לשחקן משמועתי במועדון אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי