ואלוורדה השתפך: "אני בר מזל שזכיתי לאמן את מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לפני משחק הליגה מול מאיורקה (שבת ב-22:00), מאמן ברצלונה החמיא לכוכב שקטף את כדור הזהב בפעם השישית: "כשם שהמבוגרים מדברים על אלפרדו די סטפנו, אנו יכולים לספר שהיינו בתקופת ליאו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ורגע לפני סדרה שתכלול שני משחקי חוץ קשים (אינטר וריאל סוסיאדד) וקלאסיקו ביתי מול היריבה המרה ריאל מדריד, ברצלונה תארח מחר (שבת ב-22:00) את מאריוקה בתקווה לשמור על המקום הראשון בליגה הספרדית.

מבחינה מקצועית, המאמן ארנסטו ואלוורדה ייאלץ להסתדר ללא עוסמאן דמבלה וג'ורדי אלבה הפצועים, כשמי שעדיין נמצא בספק להתמודדות הוא הבלם הוותיק ג'רארד פיקה.

במסיבת העיתונאים התייחס ואלוורדה לליאו מסי, שזכה ממש לאחרונה בכדור הזהב השישי שלו בקריירה: "אני מודע למשמעות של לאמן אותו, אבל לפעמים, בגלל שזו שגרה, זה לא מאפשר לך ליהנות ממנה בכלל. עם הזמן אתה אפילו לומד להעריך את הרמה שהוא מציג יותר. אני בר מזל לומר שאימנתי את ליאו. כשם שהמבוגרים מדברים על אלפרדו די סטפנו, אנו יכולים לספר שהיינו בתקופת מסי".


ואלוורדה מרגיש בר מזל. ליאו מסי (Gettyimages)

על גילו של הפרעוש אמר ואלוורדה: "זה לא שהוא הולך לפרוש מכדורגל מחר, אך הוא כבר בן 32 וזה בהחלט טבעי שהוא דיבר על העובדה שהוא מתקרב לסיום הקריירה שלו. ברגע שכדורגלן עובר את גיל 30, הוא כבר מתחיל לחשוב על הסוף".

על עמדת החלוץ: "סוארס הוא חלוץ רחבה קלאסי ויש לנו שחקנים נוספים שהם פחות בסגנון של לואיס, כך שסביר להניח שנצטרך להתחזק בעמדה הזו. יש לנו גם את אנטואן גריזמן שיכול להיכנס למשבצת הזו במידת הצורך".

על המשחק עצמו אמר ואלוורדה: "אני חושב שמאיורקה תהיה נאמנה לסגנון המשחק שלה. זו קבוצה שעושה את הדברים בצורה טובה ופשוטה והיא בעלת גישה חיובית".

ניצב בפני רצף משחקים לא פשוט. ארנסטו ואלוורדה (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי