משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לאתלטיקו, שמעדה מול ויאריאל

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | JOSE JORDAN / Contributor

החבורה המגמגמת של דייגו סימאונה סיימה ב-0:0 בחוץ מול הצוללת הצהובה והמשיכה לאבד גובה, כאשר במאזנה 16 שערי בלבד ליגה ב-16 מחזורים

(גודל טקסט)

אכזבה נוספת לאתלטיקו מדריד מודל 2019/20, שסיימה הערב (שישי) ב-0:0 בחוץ מול ויאריאל ורשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון. אם לא די בכך, החבורה של דייגו סימאונה, שניצחה רק בשישה מתוך 16 משחקי הליגה שלה העונה, עלולה לסיים את המחזור במקום השביעי. אם בפתיחת העונה הקבוצה מהבירה חלמה על מאבק אליפות עם ברצלונה וריאל מדריד, הפער בינה לבין שתי הענקיות עומד על חמש נקודות ושני משחקים יותר – כך שאפשר לומר בפה מלא שהסיפור שלה די גמור.

מי שחזר ומפציעה הראה כמה כישרון יש לו ברגליים הוא ילד הפלא ז'ואאו פליקס, אך הפורטוגלי לא היה מספיק חד וקבוצתו נתקעה על מאזן עלוב של 16 שערי ליגה ב-16 מחזורים. מנגד, הצוללת הצהובה לא הגיעה ליותר מידי מצבים ובפעמים הבודדות שכן היא נתקלה ביאן אובק הנפלא, שהוא בוודאי אחת מנקודות האור בעונה האיומה של אתלטיקו מדריד.

על כמה עגומה העונה של אתלטיקו מדריד תעיד העובדה שזה היה משחק הליגה שישי ברציפות ללא ניצחון של ויאריאל החלשה, שנותרה זמנית במקום ה-12 עם 19 נקודות ורחוקה רק שש נקודות מהמקום שמוביל לירידת ליגה בסיום העונה. במחזור הבא תקווה הצוללת הצהובה להתאושש כשתתארח אצל סביליה ואילו הקבוצה של סימאונה – לה מצפה קודם לכן משחק קריטי באמצע השבוע בליגת האלופות – תפגוש בביתה את אוססונה.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי