זידאן: "מודריץ' יודע שלעתים הוא ינוח". בספרד החמיאו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

המאמן, שרשם ציון דרך כפול, התייחס לקשר: "נמשיך ברוטציות, הוא יודע שלעתים נדלג על משחק גם אם הוא בריא". ריאל הגיעה ל-1,700 ניצחונות ליגה, ב"מארקה" נכתב: "מנצחת כמו פעם, בקלות, מכוח האנרציה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא הרשימה אך הצליחה להתגבר על מכת הפציעות ולנצח 0:2 את אספניול בסנטיאגו ברנבאו בזכות שערים של רפאל וראן וקארים בנזמה. הבלאנקוס רשמו ציון דרך גדול כשהשיגו את ניצחון הליגה ה-1,700 שלהם, יותר מכל קבוצה אחרת. 1094 ניצחונות הושגו במשחקי הבית ו-606 במשחקי החוץ. לברצלונה, לשם השוואה, יש 1645 ניצחונות. בתקשורת הספרדית פירגנו. "הברנבאו מתרגל לנצח", נכתב ב"מארקה", "היא מנצחת כמו פעם, מכוח האנרציה, גם בלי לשחק בצורה מבריקה", בעוד ב"אס" נכתב "ריאל מדריד לקחה הפסקה קלה אך ידעה לנצח".

המאמן זינדין זידאן הפך למאמן עם מספר הניצחונות הרביעי הכי גבוה בהיסטוריה של המועדון (121) כשהוא עקף את ליאו בינהאקר ההולנדי והוא רחוק שבעה ניצחונות מז'וזה מוריניו. כמו כן, הצרפתי רשם ציון דרך נוסף כשהגיע ל-122 משחקי ליגה כמאמן הבלאנקוס, כשרק שלושה מקדימים אותו.

מי שזכה למחמאות היה הקשר הברזילאי ויניסיוס ג'וניור שאיבד את מקומו בתקופה האחרונה ומיעט לשחק. הברזילאי לא כבש או בישל אך היה מסוכן מאוד. ב"אס" נכתב שהייתה לו מחצית ראשונה נפלאה. ב"מארקה" נכתב שהוא היה נינוח בהרבה מהמשחקים הקודמים וסחט תשואות מהברנבאו, וניצח בקרב הראשון מול רודריגו. מנגד, פרלאן מנדי שספג כרטיס צהוב שני חסר אחריות זכה לביקורות. "שתי עבירות מטופשות ומסוכנות, בשביל מה הוא היה צריך את זה, כשמרסלו עוד נפצע. ריאל הפסידה אותו בתזמון גרוע מאוד" (במחזור הבא תפגוש את ולנסיה במאסטייה).


קארים בנזמה חוגג. ריאל מנצחת 'מכוח האנרציה' ( Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

זידאן אמר לאחר המשחק: "ויניסיוס עשה עבודה טובה אבל כולם, גם בהגנה וגם בהתקפה. הוא לא כובש? עליו לעבוד קשה וזה יגיע. הפעם וראן היה זה שכבש וכבר 15 שחקנים שלנו כבשו העונה וזה טוב". אנחנו שמחים שיש לנו רצף טוב (ללא הפסדים), כל משחק הוא שונה. אנחנו מכבדים את היריבים, שיחקנו ברצינות לאורך כל המשחק. כמובן שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. הקבוצה בדינמיקה טובה".

על לוקה מודריץ' ופדה ואלוורדה: "אני מדבר הרבה עם השחקנים שלי. אני ולוקה מדברים המון. הוא במצב פיזי מעולה, אבל אנחנו צריכים לעשות רוטציות ועליו לנוח לעתים גם אם הוא בריא. ואלוורדה? יש לו כאן מקום להרבה שנים, הוא מוכיח את זה. הוא שחקן חשוב אבל אני לא אוהב לדבר אישית על שחקנים. הקבוצה מורכבת מהרבה שחקנים".


ויניסיוס. זכה למחמאות (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי