2:5 אדיר לברצלונה על מאיורקה, מסי כבש שלושער ועלה לראש טבלת המבקיעים

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | Alex Caparros/Getty Images

אלופת ספרד חגגה על העולה החדשה. טר שטגן בישל לגריזמן, סוארס הדהים עם שער בעקב. הארגנטינאי עקף את קארים בנזמה מריאל מדריד עם 21 שערים. בודימיר צימק פעמיים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יום המשחקים של המחזור ה-16 בליגה הספרדית נגמר בהצגה אדירה של ברצלונה בקאמפ נואו, שגברה הערב (שבת) 2:5 את מאיורקה, במשחק בו כל השער התעלה על קודמו. ליאו מסי כיכב עם שלושער אדיר אשר הציבו בראש טבלת כובשי השערים ב"לה ליגה" עם 12, זאת לאחר שהוא עקף את קארים בנזמה מריאל מדריד.

בארסה מצאה את הרשת של העולה החדשה כבר לאחר שבע דקות בלבד, כאשר השוער מארק-אנדרה טר שטגן הזדרז לבעוט כדור שוער ישירות לאנטואן גריזמן, שרץ חופשי כל הדרך לעבר שערו החמישי העונה, כאשר הגרמני רושם לעצמו בישול שני העונה.

עשר דקות בלבד חלו על כר הדשא, ומסי דאג להכפיל את היתרון של אלופת ספרד עם בעיטה מסובבת לשער מ-20 מטרים, כאשר לשוער היריב מאנולו ריינה פשוט לא היה סיכוי. בדקה ה-35 מאיורקה ניצלה את ההגנה הרעה של המארחת, כשמלך השערים שלה בודימיר ומצא את הרשת עם בעיטה קשתית לרשת. בדקה ה-41 הכוכב הארגנטינאי השלים צמד במשחק וקבע 1:3 לבלאוגרנה, לאחר ביצוע דומה לשערו הקודם.

שני ביצועים מושלמים של הארגנטינאי, שעלה לפסגת הכובשים בליגה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
שני ביצועים מושלמים של הארגנטינאי, שעלה לפסגת הכובשים בליגה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

שתי דקות בלבד חלפו, וברצלונה כבשה שער נוסף, הפעם מרגלו של לואיס סוארס, לאחר מהלך מסירות מהירות טיפוסי של הקבוצה, כשבסיומו פרנקי דה יונג מסר לחלוץ מאורוגוואי, והאחרון מצא את הרשת בעזרת עקב מושלם, כשהוא כלל לא הסתכל על השער. בדקה ה-64 בודימיר השלים צמד בעזרת הראש לאחר יציאה רעה של טר שטגן.

לאחר דקות רבות בהן הקצב במשחק נרגע, בדקה ה-83 בארסה חתמה את תוצאות המשחק, כאשר סוארס מצא את מסי חופשי בתוך הרחבה, והאחרון בעט בנגיעה אחת כדור מסובב שחדר לרשת לאחר נגיעה במשקוף. 2:5 לברצלונה בסיום, מסי עלה לראש טבלת ה"פיצ'יצ'י" בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי