ארנסטו ואלוורדה: "אנחנו הגענו לכאן כדי לנצח, גם ללא מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Martin Rose / Staff

לקראת המשחק נגד אינטר, מאמן ברצלונה דיבר על הפרעוש שלא נכלל בסגל: "הוא נשאר בבית כי הוא זקוק למנוחה, פאטי יחליף אותו". על מרטינס: "צריך לכבד ולא לדבר עליו". וידאל המועמד לעבור לנראזורי, צפוי לפתוח

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

מחזור הסיום של שלב הבתים ייצא לדרך מחר (שלישי) עם שמונה משחקים, כאשר לא חסרים בתים שעדיין לא נסגרו בהם העולות לשמינית הגמר. בבית ו', לדוגמה, ברצלונה כבר הבטיחה את המקום הראשון – אך אינטר ודורטמונד נאבקות על הכרטיס הנוסף כשלשתיהן 7 נק'.

אינטר נמצאת בבעיה גדולה יותר מיריבתה, כיוון שבעוד דורטמונד תארח את סלביה פראג החלשה – הנראזורי יפגשו את ברצלונה ויהיו חייבים להשיג תוצאה טובה יותר מאשר הגרמנים במשחק המקביל. אבל היום אחרי הצהריים קבילה מוליכת הסרייה A חדשות טובות כסגל ברצלונה למשחק התפרסם, והתברר שליאו מסי – שכבש שלושער נגד מאיורקה בליגה בשבת – נותר מחוץ ל-20 השחקנים שיגיעו לסן סירו.

במקום הכוכב הארגנטינאי, צפוי לפתוח בחוד אנסו פאטי לצד אנטואן גריזמן ולואיס סוארס, כשעוסמאן דמבלה הפצוע כמובן נותר בחוץ. גם נלסון סמדו, שהיה בספק, לא נכלל בסגל ויקבל עוד זמן מנוחה. לצד פאטי זומנו עוד חמישה שחקנים מהקבוצה הצעירה ריקי פוץ', רונלד אראוחו, מוסא וואגה, קרלס פרס ודני מורר. עוד שם מעניין שנכלל בסגל הוא ארתורו וידאל, שלא פתח בליגה במשחקים האחרונים ועל פי דיווחים ייחתך מהקבוצה בינואר. מעבר לכך, אינטר הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, והתקשורת באיטליה טוענת שמשא ומתן בין הקבוצות כבר החל.

פאטי. יהרוס לאינטר? (Aitor Alcalde/Getty Images)
פאטי. יהרוס לאינטר? (Aitor Alcalde/Getty Images)

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לקראת המשחק: "יהיה משחק קשה מאוד. כמובן שזה יהיה קריטי עבורם, אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה נהדרת. המפגש הזה יהיה שונה מבסיבוב הקודם, אבל אנחנו רוצים לשמור על רמה גבוה של תחרותיות".

על היעדרותו של ליאו מסי: "אנחנו הגענו לכאן כדי לנצח למרות שאנחנו לא כשירים, אנחנו חייבים את זה לאוהדים שלנו. השארנו את ליאו מסי בבית, כי אנחנו משחקים הרבה והוא צריך לנוח ועדיין יש לנו שחקנים חשובים לשחק. אנסו פאטי יחליף אותו"

על שחקנה של אינטר לאוטרו מרטינס ששמו נקשר לקבוצה: "הוא שחקן מהיר עם הרבה עוצמה. הוא שונה מאוד מלואיס סוארס, אבל עלינו לכבד את העובדה שהוא משחק באינטר ולא לדבר עליו, אני מעדיף שלא להתייחס לשחקנים אשר לא נמצאים בברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי