ואלוורדה: "פדרו שחקן היסטורי בבארסה, אבל הוא בקבוצה אחרת"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפני המשחק נגד סוסיאדד, מאמן ברצלונה התייחס לדבריו של הספרדי, שאמר כי ישמח לחזור. על הביקור באנואטה, שבו הקטלונים מתקשים מסורתית: "משחקי החוץ שם הם מהקשים ביותר בליגה"

(גודל טקסט)

ברצלונה תערוך מחר (שבת) את החזרה הגנרלית לקלאסיקו נגד ריאל מדריד, כשתתארח אצל ריאל סוסיאדד לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-17 בליגה הספרדית. הבלאוגרנה, שניצבים בפסגת ה"לה ליגה", ינסו לרשום ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות נגד המדורגת רביעית בטבלה, באצטדיון אנואטה שממנו יצאו עם שלוש נקודות בכל אחת משתי העונות הקודמות, אך התקשו בו באופן מסורתי מתחילת המילניום. כמות ההפסדים של ברצלונה בסן סבסטיאן לאורך שני העשורים האחרונים – שישה בסך הכל – היא הגבוהה ביותר שלה באיזשהו אצטדיון ספרדי, יחד עם הסנטיאגו ברנבאו והבלאידוס של סלטה ויגו.

ליונל מסי, שהבקיע שלושער במחזור הקודם נגד מאיורקה ועלה לראש טבלת הכובשים בליגה, צפוי לחזור להרכב של בארסה אחרי שקיבל מנוחה במפגש עם אינטר בליגת האלופות במהלך השבוע. ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו, שגם הם לא יצא עם הקבוצה לאיטליה, אמורים לשוב ולפתוח בחוליית ההגנה.

הקטלונים יחסרו כמובן את עוסמאן דמבלה, שמושבת עד לחודש הבא לפחות, בנוסף לארתור שסובל מכאבים במפשעה ולנלסון סמדו שפצוע בשריר התאומים. ג'ורדי אלבה, שכמעט והתאושש לחלוטין מפציעת שריר, עשוי לשוב לסגל ולקבל דקות לקראת חזרה אפשרית שלו להרכב במפגש עם ריאל מדריד.

ג'ורדי אלבה ואנטואן גריזמן. אחד עשוי לשוב לסגל, השני יפגוש את קבוצת נעוריו ( JOHN MACDOUGALL / Contributor)
אלבה וגריזמן. אחד עשוי לשוב לסגל, השני יפגוש את קבוצת נעוריו (JOHN MACDOUGALL/Contributor)

הביקור בסן סבסטיאן יהיה מיוחד עבור אנטואן גריזמן, שיחזור לראשונה כשחקן ברצלונה לאצטדיון בו כיכב בתחילת הקריירה. הצרפתי, שהחל את דרכו המקצוענית בריאל סוסיאדד אחרי שעלה ממחלקת הנוער של המועדון, הבקיע 31 שערים באנואטה מתוך 52 שלו בסך הכל במדי הקבוצה הבאסקית.

המאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "משחקי החוץ באנואטה הם מהקשים ביותר, ניצחנו שם בשנתיים האחרונות אבל לפני כן היה רצף הפסדים ארוך. סוסיאדד עושה עונה גדולה עד כה ויהיה משחק קשה מאוד. הם לוחצים גבוה ויודעים לצאת היטב מאחור, בחלק הקדמי יש להם שחקנים שנעים מצוין בין הקווים".

משחק אחרון לפני הקלאסיקו: "בניגוד למה שאנשים חושבים, השחקנים תמיד מרוכזים במשחק הקרוב. הקבוצה יודעת שקשה לנצח את סוסיאדד במגרש הביתי שלה. אחר כך נתעסק בריאל מדריד".

מסי ישוב להרכב בחזרה הגנרלית לקלאסיקו (Alex Caparros/Getty Images)
מסי ישוב להרכב בחזרה הגנרלית לקלאסיקו (Alex Caparros/Getty Images)

כשירותם של סמדו, אלבה וארתור: "נלסון וג'ורדי חזרו להתאמן אחרי המשחק האחרון בליגה ובעיניי נראים טוב, ביום שלישי האחרון הם לא קיבלו את הפטור הרפואי אבל אני מקווה שיקבלו אותו היום. ארתור חזר מפגרת הנבחרות עם כאבים, היינו צריכים לתת לו מנוחה אחרי המשחק נגד אתלטיקו. אני בספק אם הוא יהיה כשיר למחר".

על כך שפדרו אמר שהוא רוצה לחזור לבארסה: "הוא שחקן היסטורי כאן ואנשים מאוד אוהבים אותו, לא נשקר לעצמנו. הוא אחד השחקנים שזכו בהכי הרבה תארים במועדון, אבל הוא בקבוצה אחרת עכשיו. נראה מה יהיה בעתיד".

אנסו פאטי הפך לכובש הכי צעיר בתולדות ליגת האלופות: "הוא רגוע. יש על זה יותר רעש בחוץ מאשר בתוך המועדון".


"שחקן היסטורי בברצלונה". פדרו (Chris Brunskill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי