גריזמן מתרגש: "תמיד צפיתי בקלאסיקו, יהיה חלום לשחק בו"

אנטואן גריזמן חוגג
אנטואן גריזמן חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

החלוץ שנמצא בכושר מצוין כבר לא יכול לחכות לפעם הראשונה בה ייקח חלק במשחק הגדול: "כולם מדברים על זה, אנסה להישאר רגוע". וגם: הזכרונות מרונאלדיניו. בתקשורת החמיאו לטר שטגן, והאתגר של סוארס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה נרגשים מאוד לקראת הקלאסיקו בעוד יומיים (רביעי) אליו יגיעו מהמקום הראשון בטבלה לאחר התיקו של ריאל מדריד אתמול (שבת). מי שבמיוחד לא יכול לשחק הוא החלוץ אנטואן גריזמן שמצפה לקחת חלק לראשונה במשחק הגדול. הצרפתי נמצא בכושר מצוין כשכבש שלושה שערים ובישל שער נוסף בחמשת המשחקים האחרונים. החלוץ כבר כבש לא פחות משמונה שערים נגד ריאל מדריד כולל שער ניצחון בדרבי בסנטיאגו ברנבאו במדי הקולצ'ונרוס והוא מקווה להעשיר את הרקורד שלו.

גריזמן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד מחכה לשחק בקלאסיקו, זה משחק שכולם מצפים לו ומתחילים לדבר עליו ארבעה או חמישה ימים לפני, כל המדינה בטירוף. הייתי צופה במשחקי העבר האלה בטלוויזיה והפעם אשתתף. כולם מצפים למשחק הזה, הוא חשוב לאוהדים ולשחקנים. זו תהיה הפעם הראשונה שלי ואתרגש, אך אנסה להיות רגוע כמו תמיד וליהנות לפני, במהלך ואחרי המשחק עם חברי לקבוצה".

על הכושר שלו: "אני שמח מאוד בקבוצה, התיאום עם חבריי משתפר, אני רוצה להמשיך לכבוש ולנצח עוד הרבה משחקים. אני מאמין שאוכל לעשות משחק נהדר".

כשנשאל על הקלאסיקו הזכור לו ביותר אמר: "המשחק שהכי אהבתי, הכי ריגש והפתיע אותי היה ביום בו רונאלדיניו ניצח 0:3 בסנטיאגו ברנבאו וזכה לתשואות. זה היה משחק נהדר וכל האצטדיון הריע לו" (נובמבר 2005).

בינתיים בתקשורת המקומית מגנים על השוער מארק אנדרה טר שטגן לאחר השגיאה הקשה שביצע ביום שבת ובסה"כ ארבעה שערים שספג בשני המשחקים האחרונים. "הוא הוכיח שהוא אנושי", נכתב ב"בספורט". "לרוב נוטים להאדיר שחקנים באופן מוגזם, אך השוער מצדיק את ההילה הזו שיש כלפיו", הזכירו את כל היתרונות שלו בין הקורות וגם העובדה שחיכה לצ'אנס שלו כשהגיע כשוער שני לקלאודיו בראבו, ומאז לא אכזב.

עוד שחקן שזכה לאזכורים הוא החלוץ לואיס סוארס, שתמיד מאמלל את ריאל מדריד. מאז שהגיע לספרד בקיץ 2014 הוא כבש יותר שערים מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו יחד במשחקי הקלאסיקו, כולל שלושער ענק אשתקד. החלוץ שהבקיע העונה כבר 12 שערים רחוק רק חמישה שערים מהחלוץ ההונגרי האגדי אדיסלאו קובאלה, הכובש השלישי הבכיר בהיסטוריה של ברצלונה. האורוגוואי ישמח לנפץ את השיא עוד ב-2019, כשעד לפגרה יפגוש את ריאל מדריד ואלבס.




נוהג לאמלל את ריאל מדריד. סוארס (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי