מסי לקראת הקלאסיקו: "בקאמפ נואו ריאל מדריד מסתגרת"

ליאו מסי
ליאו מסי | Aitor Alcalde/Getty Images

כוכב ברצלונה התראיין ובמפתיע דיבר בעיקר על היריבה: "זידאן ידע ששלוש הזכיות בליגת האלופות לא משנות יותר ושהוא צריך להוכיח את עצמו בכל יום מחדש". על הזאר: "קשה להחליף את כריסטיאנו רונאלדו"

(גודל טקסט)

האל-קלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך מחר (רביעי) באצטדיופ הקאמפ נואו, כחודשיים לאחר המועד המקורי בשל המהומות התושבים בברצלונה, ולקראת המשחק הגדול בין שתי המעצמות ומוליכות הטבלה בספרד, הכוכב הכי גדול, ליאו מסי, התראיין ל"מארקה" ולא התבייש לדבר בעיקר על הבלאנקוס.

כבר בתחילתו של הראיון עקץ מסי את היריבה המושבעת מהבירה, כשאמר על ההבדלים בין יכולתה של ריאל בסנטיאגו ברנבאו ומחוצה לו: "כשאנחנו משחקים בברנבאו, יש לנו יותר שטחים והמשחק יותר שיווני. בבית ריאל נהנית מתמיכת הקהל ומכיוון שהיא המארחת היא גם מחויבת יותר, בקאמפ נואו הסגנון משחק שלה אחר, כזה שמנסה להחזיק כדור, להסתגר ולנסות לצאת למתפרצות כי יש לה שחקנים מהירים. בקאמפ נואו המשחקים יותר סגורים וקשים".

הביקורות שספגו זידאן וריאל בתחילת העונה: "הופתעתי, אבל שתי הקבוצות היו ככה במשך תקופה ארוכה. זה נורמלי במועדונים גדולים, אנשים שוכחים מאוד מהר את הישגי הקבוצה ומה היא השיגה. כשיזדאן חזר לריאל מדריד אחרי שזכה שלוש פעמים בליגת האלופות, הוא דע שזה כבר לא משנה כלום ושישפטו אותו מיום ליום. השחקנים והמאמנים של הגדולות צריכים לדעת לחיות עם זה".


מסי וראמוס. הפרעוש צופה שהבלאנקוס יסתגרו (Gettyimages)

הקושי של אדן הזאר למלא את החלל שהותיר רונאלדו: "הוא שחקן מצוין, עם המון איכויות, אבל הוא שונה מכריסטיאנו. יש לו תכונות אחרות ואופי שונה, להחליף את כריסטיאנו זו משימה מאוד קשה, אבל הזאר הוא שחקן נפלא".

הרוטציה שמבצע ואלוורדה: "לפעמים יש זמנים ששחקן אחר צריך לשחק ואני מנסה לקחת מזה את הטוב ביותר. הדבר שהכי חשוב הוא שנשמור על חדר ההלבשה שמח ומאוחד ושכולם ירגישו חשובים לקבוצה, אנחנו צריכים כל אחד ואחד כדי להשיג את המטרות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי