דה יונג: "ריאל מדריד וברצלונה הן שתי הקבוצות הטובות בעולם"

ליאו מסי, פרנקי דה יונג
ליאו מסי, פרנקי דה יונג | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

קשר המוליכה דיבר לקראת הקלאסיקו הראשון שלו: "נבוא עם אותה גישה כמו תמיד - להחזיק בכדור ולייצר הזדמנויות במטרה לשמח את הקהל". וגם: חשיבתו של מסי, תרומתו של סוארס וההופעה של אייאקס בברנבאו

(גודל טקסט)

כחודשיים לאחר המועד המקורי, הקלאסיקו הראשון של העונה בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך מחר (רביעי ב-21:00) כשהמנצחת תתייצב במקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית. "אני מאוד נרגש ומקווה לנצח, בטוח שתהיה אווירה יוצאת דופן בקאמפ נואו", אמר לקראת המשחק קשר המוליכה פרנקי דה יונג, שעבורו זה כמובן יהיה הקלאסיקו הראשון.

דה יונג סיפר: "זה הקלאסיקו הראשון שלי, בוודאי שאני מאוד מאוד נרגש. אני שמח שאני משחק על בסיס קבוע, כל מה שאני רוצה זה לקבל כמה שיותר דקות. היה מיוחד לשחק נגד ריאל מדריד בעונה שעבר עם אייאקס, אבל כיום אני בברצלונה ואני בטוח שצפוי לנו משחק שונה לחלוטין. שתי הקבוצות הטובות בעולם יעלו מחר אל כר הדשא. אנחנו ננסה לשלוט, כמו שאנחנו תמיד עושים. אני לא יודע איך ריאל תשחק, אבל אנחנו נבוא עם אותה גישה כמו תמיד: להחזיק בכדור כמה שיותר ולייצר הזדמנויות הבקעה במטרה לשמח את אוהדי בארסה".

על ה-1:4 הבלתי נשכח שלו ושל אייאקס אשתקד בסנטיאגו ברנבאו: "זה היה מאוד מיוחד עבורנו, המשחק הטוב ביותר שהצגנו בעונה שעברה. תוצאת הסיום הפתיעה את כולם. להבקיע ארבעה שערים באצטדיון של ריאל מדריד, לשחק כדורגל איכותי ולהדיח אותם – זה היה באמת מדהים. כשאני חושב על הערב הזה עולים לי אך ורק זיכרונות טובים".

חשיבותו של ליאו מסי עבור ברצלונה: "כולם יודעים כמה הוא משמעותי. אף אחד לא מופתע גם כשהוא מבקיע שלושה שערים במשחק אחד. הוא גורם לקבוצות היריבות להיות לחוצות ועצבניות". על תרומתו של לואיס סוארס: "הוא בעיצומה של עונה מדהימה, במהלכה הבקיעה כמה שערים נפלאים. הוא כבש נגד ריאל מדריד שלושער בעונה שעברה, אני מקווה שמחר הוא יעשה זאת שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי