בריאל התלוננו על השיפוט, ראמוס תקף: "ה-VAR היה אמור לעזור"

רפאל וארן , ג'ורדי אלבה
רפאל וארן , ג'ורדי אלבה | Alex Caparros/Getty Images

בבירה הספרדית התעסקו בהחלטה לא לשרוק שני כדורי עונשין, בטוויטר של הבלאנקוס פירסמו תמונה בה רקיטיץ' אוחז בחולצתו של וראן: "ראינו ריאל נהדרת היום"

(גודל טקסט)

הקלאסיקו שנערך אמש בין ברצלונה לריאל מדריד לא הצליח לעמוד בציפיות, ולמרות תיקו 0:0 מאכזב לראשונה מאז שנת 2002, בעיתוני מדריד התעסקו הבוקר בעיקר בתצוגת השיפוט.

מיד לאחר המשחק בקאמפ נואו, קפטן הבלאנקוס, סרחיו ראמוס, ערער על החלטת השופט לאלשרוק שני כדורי עונשין לזכותו של רפאל וראן. בתקרית אחת הבלם הצרפתי ספג תיקול חזק מקלמנט לנגלה, בעוד במקרה השני, אותו המדרידאים אף פירסמו בטוויטר שלהם הבוקר, איבן רקיטיץ' משך באופן ברור בחולצתו של הבלם, ולמרות זאת, השופט אלחנדרו חוזה הרננדז בחר לא לבדוק את ההחלטה בשופט המסך.

"ראינו את התקריות במחצית וההחלטה הייתה נראית די ברורה. בשני המקרים היינו ראויים לפנדל, אבל אי אפשר לשנות את זה עכשיו". אמר הקפטן לעיתונאים לאחר המשחק. "ה-VAR היה אמור לעזור וחבל שזה לא קרה. ביום אחר, זה כנראה יקרה לטובתנו". 

למרות שלא הצליחו לנצח, הבלאנקוס ציינו משחק 12 ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, וראמוס היה נשמע מרוצה מהיכולת של קבוצתו: "אי אפשר לשמוח כשלא מנצחים, אבל להשיג פה תוצאה טובה זה תמיד חיובי. ראינו ריאל מדריד נהדרת היום, עם הרבה אופי במגרש קשה במיוחד. יצאנו החוצה במטרה לקחת להם את הכדור והצלחנו ליצור הרבה מצבים".

ראמוס המשיך ואמר: "עשינו מספר טעויות אבל שלטנו במשחק. הגענו ליותר הזדמנויות מהם. לא קל לעצור להם את הנעת הכדור, הטקטיקה של הלחץ הגבוה עבדה. הכימיה הקבוצתית שלנו בתקופה מצוינת, אנחנו מרגישים טוב פיזית. חבל שהשנה נגמרת, אני מקווה שנמשיך לשחק ככה אחרי החגים". 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי