דיווח: ברצלונה הציעה למסי חוזה בו יוכל לעזוב בסיום כל עונה

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | Alex Caparros/Getty Images

בספרד טוענים כי המועדון פנה לאביו של הכוכב ודיבר איתו על משא ומתן מיוחד לפיו ליאו יישאר בבלאוגרנה עד 2023 ולאחר מכן תהיה לו האפשרות לבטל את הקשר כשירצה. החוזה הנוכחי: עד סיום תקופת כהונתו של ברתומאו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות היכולת הפושרת בקלאסיקו, ברצלונה לא מפסיקה להאמין בליאו מסי. בספרד דווח היום (חמישי) כי נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו מתכוון להציע לכוכב שלו חוזה חדש, "לעוד כמה שנים" כך על פי הדיווח.

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי הנהלת ברצלונה יצרה קשר עם חורחה מסי, אביו של ליאו, והודיעה לו כי קיים רצון להתחיל משא ומתן חדש על המשך הקריירה של הארגנטינאי בשורות הבלאוגרנה. חוזהו של מסי מסתיים ביוני 2021, באותו זמן אגב בו תסתיים תקופתו של ברתומאו כנשיא המועדון בלי שתהיה לו אופציה להיבחר מחדש. מסי עצמו צפוי לאשר את פרטי החוזה החדש ולחתום באופון רשמי בימים הקרובים.

החוזה, על פי הדיווחים, יתארך רק לשנתיים נוספות עד 2023 אבל יציע למסי סעיף מיוחד בו הוא יוכל לעזוב את ברצלונה בסיום כל שנה שירצה. נראה כי בהנהלת ברצלונה מאמינים לפרעוש שהצהיר כי אינו מתכוון לעזוב את המועדון ומוכנים לסמוך על המילה שלו. על פי העיתון, בברצלונה יודעים שאם יש מישהו שניתן לסמוך עליו הוא מסי שהוכיח פעם אחיר פעם את הנאמנות שלו לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי