ואלוורדה: "רוצים לזכות בהכל", מסי הגיע ל-250 שערי ליגה בקאמפ נואו

ליאו מסי, לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
ליאו מסי, לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ברצלונה סגרה את 2019 ללא אף הפסד - בפעם השביעית בהיסטוריה. הקפטן שכבש שש שנים ברציפות 50 שערים, זכה למחמאות: "כבש שער בלתי נשכח ואיחל חג מולד לכל הקטלונים". וגם: הזכרונות מעונת הטרבל הגדולה לפני עשור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
חוץ מהליגה האנגלית, הכדורגל יוצא לפגרת חג המולד וברצלונה דאגה אתמול (שבת) להיפרד משנת 2019 בסטייל כשהביסה 1:4 את אלאבס בקאמפ נואו וסיימה כאלופת החורף.  לפני המשחק הקבוצה הציגה לראווה ובגאווה את ששת התארים בהם זכתה הקבוצה של גווארדיולה לפני עשור יחד עם הקפטן דאז קרלס פויול ובהשתתפות שחקנים נוספים מאותה עונה קסומה כמו סיידו קייטה וחוסה מנואל פינטו.
 
 
הביקורת על הקלאסיקו המאכזב נשכחה כלא הייתה. בפעם השלישית בקריירה שלו רשם לואיס סוארס שלושה בישולים במשחק ליגה בודד בספרד. האלופה סגרה את שנת 2019 ללא אף הפסד ביתי – בפעם השביעית בהיסטוריה והראשונה מאז 2011.
 
 
"בארסה סיימה את השנה עם ניצחון כשליאו מסי אומר – זהו, מספיק", נכתב ב"ספורט", שם ציינו כי שלישיית הטרינדטה הבקיעה "אלאבס גרמה לפחד כשצימקה ל-1:2 אך מסי כבש שער בלתי נשכח שהוכיח שהטוב בעולם תמיד קיים – ואיחל חג מולד שמח לקטלונים". "בארסה נפרדה מ-2019 ללא הפסד ביתי על אף מרכז שדה חסר תקדים כשההתקפה עבדה היטב ומשתפרת ממשחקת למשחק", נכתב ב"אל מונדו". "התרופה המושלמת לקלאסיקו", נכתב ב"מארקה" במדריד.


שחקני ברצלונה עם הגביעים מעונת הטרבל (Alex Caparros/Getty Images)
 

 
מסי, כמובן, רשם עוד משחק יוצא דופן עם גולאסו בלתי נשכח בבעיטה מסובבת ליד החיבורים, עקף שוב את קארים בנזמה בקרב על תואר הפיצ'יצ'י עם שערו ה-13 העונה. זה היה שערו ה-50 בשנת 2019 (קבוצה ונבחרת גם יחד) והארגנטינאי הגיע לרקורד הכיבושים המטורף הזה בפעם השישית ברציפות והשביעית משמונה השנים האחרונות (ב-2012 כבש 90 שעים ב-69 משחקים, השנה הקאלנדרית הטובה בקריירה שלו). זה היה גם שער הליגה ה-250 שלו בקאמפ נואו(!). "מסי האיר את המחווה העלובה לקבוצה הגדולה ההיא של פפ והוא השריד היחיד", נכתב ב"ספורט".
 
 
ארנסטו ואלוורדה אמר: "עברנו חודש אינטנסיבי מאוד עם משחקי חוץ נגד ריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד וכמובן גם שיחקנו נגד ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד. יש לנו יתרון גדול בכך שמסי יכול להופיע בכל רגע ולכבוש. כשהם צימקו – הייתה לנו מוטיבצייה להגדיל את היתרון. עשינו מחצית ראשונה טובה אבל בפתיחת המחצית השנייה חסרנו תנופה. נשמנו לרווחה עם השער השלישי".
 
 
הקבוצה יוצאת לחופשה במצב רוח נהדר: "אנחנו רוצים לזכות בכל התארים כולנו רצינו להגיע לפגרה בטעם טוב. אני חושב שיש לנו יתרון בכך שהסגל עמוק ואיכותי ואני יכול לבצע שינויים רבים במרכז השדה. אנחנו בדרך הנכונה לקראת המשחקים המכריעים".
 

אנטואן גריזמן אמר: "רצינו להשיג שער מהיר כדי לשנות את כל המשחק. זו הייתה הופעה טובה ועכשיו אנחנו יכולים לנוח. אנחנו אלה שקבענו את הקצב. לא חששנו מתיקו אפילו לרגע. מסי? הוא הטוב בעולם. יש לנו את השחקן הטוב ביותר וקבוצה נהדרת. הוא תמיד מופיע כשהקבוצה זקוקה לדחיפה. לא הגענו עדיין לשיא שלנו אבל אנחנו מרוצים". המגן ג'ורדי אלבה סיכם: "עלינו להשתפר כדי לזכות בכל התארים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי