מסי: "אטו אמר לי שברגע שאתחיל לכבוש – לא אעצור"

סמואל אטו, ליאו מסי
סמואל אטו, ליאו מסי | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

קפטן ברצלונה התראיין לאתר הרשמי של ה"לה-ליגה" וסיפר על הקשיים בתחילת הדרך: "הייתי מגיע למצבים ולא מצליח". וגם: מה הוא חושב על שיא השערים בספרד מאז ומעולם, והבעיטות החופשיות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית הגיעה כמעט לנקודת האמצע (18 מחזורים) ורגע לפני פגרת החורף קיבלנו בדיוק את אותה התמונה משנים עברו – ברצלונה בפסגת הטבלה, בפער שתי נקודות מריאל מדריד, וליאו מסי שוב עלה למקום הראשון בטבלת הכובשים (13 שערים ב-13 משחקים בלבד). הארגנטינאי, שהפך לגדול כובשי הליגה בכל הזמנים לפני קצת יותר מחמש שנים, כשכבש שלושער נגד סביליה בנובמבר 2014 ועקף את תלמו סארה – העניק ראיון לאתר הרשמי של ה"לה-ליגה" וסיפר על תחילת הדרך. קשה להאמין, למסי היו קשיים בתחילת דרכו

מסי סיפר: "אני זוכר שפעמים רבות סמואל אטו אמר לי 'היום בו תתחיל להבקיע שערים..זה לא ייפסק. כי הייתי מגיע להרבה הזדמנויות ולא הצלחתי לכבוש. וזה נכון, מאז זה הרבה יותר קל". הארגנטינאי אמר שהוא תמיד עולה לכר הדשא וחושב קודם כל על להיות מעורב כמה שיותר במשחק עצמו.

שיאן השערים בספרד ומאז ומעולם: "לליגה הזו יש היסטוריה אדירה אז כמובן שזה מיוחד מאוד עבורי. לדעתי זה אחד מהשיאים המרשימים ביותר שהשגתי במהלך הקריירה שלי".

ליאו מסי כובש בכדור חופשי נגד סלטה ויגו (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

הבעיטות החופשיות: "כן, התחלתי לייחס לזה יותר חשיבות. אני מתאמן על זה מאוד קשה במהלך האימונים, שיניתי את צורת הבעיטה שלי מעבר לכך התחלתי לחקור וללמוד את השוערים, האם הם נעים לפני, איך הם מגיבים, מה לגבי החומה".

על שגרת היום שלו: "אני משתדל לישון צהריים כשאפשר, לרוב הם 'מפריעים לי' (צוחק). כשסיימתי את האימון אני חוזר הביתה, אוכל משהו במהירות ויוצא לקחת אותם מבית הספר. כמובן שסדר היום שלי תלוי מאוד בהם".

 
בעונת הטרבל של ברצלונה כבש מסי לראשונה בקריירה מעל 20 שערי ליגה (23 שערים ב-31 הופעות) וב-2009/10 זכה לראשונה בתואר הפיצ'יצ'י, מלך שערי הליגה עם 34 שערים ב-35 הופעות. בסה"כ זכה בתואר היוקרתי שש פעמים (עשה זאת בשלוש העונות האחרונות).  עונת השיא שלו בליגה הייתה 2011/12 אז בארסה החמיצה את אליפות ספרד אך הארגנטינאי רשם רקורד בלתי נתפס של 50 שערים ב-37 משחקים. עד היום יש לו 432 שערי ליגה ב-465 שערים. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי