טר שטגן נפצע בברכו וייעדר בתקופה הקרובה מברצלונה

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בארסה הודיעה כי הגרמני מטופל בברכו הימנית, ועל פי קצב החלמתו תקבע חזרתו לשער. מחליפו נטו יעמוד בין הקורות במשחקים הקרובים. ארתור יחזור בתוך שלושה שבועות. 80% מהסוסיוס מעדיפים את אמבפה במקום ניימאר

(גודל טקסט)

נראה שמכת הפציעות בסגל של ברצלונה לא מפסיקה להכות העונה. לאחר שפתחה את העונה ללא ליאו מסי ולואיס סוארס, ובהמשך איבדה את עוסמאן דמבלה לתקופה ממושכת, אלופת ספרד הודיעה היום (שני) כי השוער מארק אנדרה טר-שטגן מטופל בברכו הימנית בשל פציעה ספג במשחק הליגה האחרון נגד אלאבס, וכעת הוא ישב בחוץ במשחקים הקרובים.

הגרמני, מהברגים המרכזיים בקבוצה העונה, לא יהיה זמין בקרוב עבור המאמן ארנסטו ואלוורדה, ולפי קצב החלמתו תקבע החזרה שלו לבין הקורות בקאמפ נואו. מחליפו הברזילאי נטו יעמוד בשערה של בארסה במשחקים הקרובים. בנוסף, הקטלונים הודיעו כי ארתור יחזור בתוך שלושה שבועות לסגל של הקבוצה.

בעוד שטר שטגן ישב בחוץ בתקופה הקרובה, ארתור עשוי לשוב בקרוב, אך הוא צפוי להחמיץ גם המשחקים הקרובים של ברצלונה, ביניהם הדרבי נגד אספניול (1.4), חצי גמר הסופרקאפ הספרדי נגד אתלטיקו מדריד (9.1) ומשחק הגמר (12.1) אם תעפיל קבוצתו, ואת משחק הליגה נגד גרנאדה (19.1)

בעניין אחר, לאורך כל הקיץ האחרון כיכבה אופרת הסבון של עתידו של ניימאר. הכוכב הברזילאי נשאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן אך קשה לדעת האם המצב לא יחזור על עצמו גם בקיץ הנוכחי. אולם, אם תשאלו את ה"סוסיוס", חברי המועדון של ברצלונה – הם מאסו בברזילאי. הם רוצים לראות דווקא כוכב אחר של פריז סן ז'רמן נוחת בקאמפ נואו – קיליאן אמבפה. "לא לניימאר, כן לאמבפה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" כשבעיתון הקטלוני פרסמו הבוקר (שני) את החלק השני של סקר הענק.

חברי המועדון לא סולחים לניימאר על התנהגותו כשעזב את הקבוצה בקיץ 2017. לא פחות מ-80.66% הצביעו שהן לא רוצים לראות את ניימאר חוזר לקבוצה בה שיחק בין 2013 ו-2017 בעוד רק 14.33% היו מקבלים אותו בזרועות פתוחת. בסקר שהתמקד בשני כוכבי פ.ס.ז', 81.33% בחרו באמבפה לעומת 9.66% בלבד (השאר נמנעו מלהצביע).

אמבפה מנצח גם בסקר על שחקן ההתקפה הטוב ביותר שצריך להגיע הקיץ. הצרפתי מוביל עם כמעט מחצית מן הקולות (48.66%), לאוטרו מרטינס חלוצה של אינטר מדורג שני עם 15.66% בעוד גם החלוץ האנגלי הארי קיין (8.33) מקדים את הברזילאי. רוברטו פירמינו עם 4.33%.

בעוד שחקני הרכש האלה הם פנטזיה, ה"סוסיוס" נשאלו גם לגבי השחקנים שכבר הצטרפו בקיץעלו מהקבוצה הצעירה והתבקשו להעניק ציונים של 1-10 לכל השחקנים החדשים, שישה במספר. פרנקי דה יונג קיבל את הציון 8.35 כאשר 98 מתוך 300 העניקו לו את הציון המקסימלי 10. אנסו פאטי זכה לציון 7.86. אנטואן גריזמן עדיין לא מוערך עם ציון 6.43 לעומת 6.94 של קרלס אלנייה הצעיר מקבוצת הקאנטרה. ג'וניור פירפו מוגדר כרגע כפלופ עם ציון 5.3. עוד לגבי סגל הקבוצה, 51.33% חושבים שהסגל לא מספיק ארוך ואיכותי כדי לזכות בתארים.
 

לגבי השאלה איזו קבוצה היא היריבה המסוכנת ביותר בקרב על ליגת האלופות, ליברפול אלופת אירופה זכתה ל-44.66% מהקולות, כמעט כפול מריאל מדריד השנייה (22.66%). במקום השלישי נמצאת מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה עם 11.33%. רביעית פ.ס.ז' עם  4% בלבד.


מסי נגד ואן דייק. 44.66% מהסוסיוס חושבים שליברפול המסוכנת ביותר (GettyImages)

בתוך כך, מי שצפוי להיות חלק מברצלונה גם בשנים הבאות הוא טר שטגן הפצוע, שנמצא בימים אלו בשיחות מתקדמות על הארכת חוזהו. בשנים האחרונות תפס את עמדת השוער הראשון ויש שיגידו שביסס את מעמדו כשוער הטוב בעולם. חוזהו האחרון נחתם ב-2017 ואמור היה להסתיים ב-2022, אבל ב"ספורט" דווח כי השוער בן ה-27 יחתום בקרוב עד 2025.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי