"מבצע ניימאר": פיפ"א תקבע את סכום שחרורו לברצלונה?

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בעיתונים הגדולים בקטלוניה משוכנעים שבקיץ הקרוב יחזור הברזילאי מפריז סן ז'רמן, ב"ספורט" אף נטען שהאקס בעצמו עשוי לפנות למעין בוררות שבה ייקבע תג המחיר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שניים מהעיתונים הגדולים בברצלונה, "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו", מפרסמים הבוקר (שני) ש"מבצע ניימאר יוצא לדרך". בקטלוניה מפנימים שצירוף אפשרי בקיץ 2020 של אחד מבין קיליאן אמבפה או הארי קיין לא נראה ריאלי ועל כן הרעיון להשיב את הברזילאי מקטלוניה, בדומה לאירועי הקיץ האחרון, שוב עלה ונמאצ כרגע בראש סדר העדיפויות.

גם ב-ESPN נטען שלשום שברצלונה רואה את ניימאר כממשיך דרכו של ליאו מסי והעובדה שחוזהו באלופת צרפת יסתיים בקיץ 2022 משמעותה שיישארו לו שנתיים לחוזה בסיום העונה, כך שזו תהיה הזדמנות אחרונה של פריז סן ז'רמן למכור אותו בסכום משמעותי. יתרה מכך, ב"ספורט" נכתב שניימאר בעצמו הוא זה שעובד על התוכנית שתוציא אותו מבירת צרפת, כשהרעיון של נציגיו הוא להגיע למעין בוררות עם המועדון ולאפשר לפיפ"א לקבוע את סכום הפיצוי עבור שחרורו לאלתר. 

נזכיר כי לקראת פתיחת העונה הנוכחית ברצלונה עשתה מאמצים כבירים כדי לצרף את החלוץ בחזרה, אבל פריז סן ז'רמן סירבה למספר הצעות שעל פי הדיווחים היו סביב 100 מיליון יורו וכללו גם שחקנים. הוא נרכש תמורת 222 מיליון יורו ב-2017 וחתם לחמש שנים, בשנתיים וחצי שחלפו כבש 42 שערים ב-47 משחקים בליגה הצרפתית והוסיף לא פחות מ-25 בישולים, אבל בליגת האלופות, כידוע, פ.ס.ז' לא הצליחה להגיע לשלבים האחרונים.

במקביל, אמש פורסם ראיון עם סוכן השחקנים מינו ראילה, מי שמייצג בין שלל הכוכבים גם את מתייס דה ליכט, והוא סיפר אולי לראשונה מדוע בחר הבלם ביובנטוס על פני ברצלונה: "בברצלונה חשבו שאם פרנקי דה יונג יחתום, אז גם דה ליכט יצטרף. הם התייחסו אליו כמו אל גבינה, הם לא רצו אותו מהסיבות הנכונות. אתם חושבים ששחקן כמו ג'רארד פיקה היה מפנה לו את המקום? הוא בכלל לא מתעסק בכסף, הוא רק רוצה לשחק ויובנטוס פנתה אליו כבר שנה קודם לכן. הוא גם עבר ליובנטוס כדי לשחק בהגנה מהטובות שיש ולהתפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי