בדרך לעסקה? דני אולמו: "משמח שברצלונה רוצה להחזיר אותי הביתה"

דני אולמו
דני אולמו | Dan Mullan/Getty Images

קשרה של דינמו זאגרב אישר שהקטאלונים הגישו הצעה עליו: "ביליתי כמה שנים בלה-מאסיה וקיבלתי שם ערכים לכל החיים. רוצה לקבל זימון ליורו וזה לא יקרה אם אשחק בליגה קטנה. מוכן ללכת צעד קדימה בקריירה שלי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הספקולציות סביב מעבר אפשרי של דני אולמו לברצלונה רק הולכות וגוברות בימים האחרונים. הקשר הספרדי בן ה-21 של דינמו זאגרב הקרואטית כבש העונה שמונה שערים ובישל עוד שבעה בכל המסגרות, ובימים האחרונים דווחנו כי הקטאלונים אף הגישו הצעה רשמית עבורו. הבוקר (חמישי) פורסמו ציטוטים של אולמו בנוגע למעבר אפשרי לבארסה, בה הוא בילה שש שנים במחלקת הנוער.

הקשר אישר שאכן קיימת הצעה מהבלאוגרנה: "זה משמח אותי שהשמועות הפכו להצעה קונקרטית ושברצלונה חושבת על האפשרות להחזיר אותי הביתה. ביליתי כמה שנים בלה-מאסיה וקיבלתי שם ערכים לכל החיים". אגב, זאגרב קיבלה הצעה על השחקן גם מבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית.

אולמו אף דיבר על שאיפותיו בחודשים הקרובים ורמז כי יצטרך לעשות את קפיצת המדרגה בקרוב: "המטרה שלי היא לקבל זימון לנבחרת ספרד ביורו הקרוב שיתקיים בקיץ. זה יהיה לי יותר קשה אם בחצי שנה הקרובה אני אשחק בליגה קטנה כמו בקרואטיה. אני רוצה להתקדם ולא רק להגיע ליורו, אלא גם להמשיך ולהשתפר. אני מוכן ללכת צעד קדימה בקריירה שלי".


דני אולמו במדי ספרד הצעירה. יקבל זימון לנבחרת הבוגרת ביורו? (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי