קורטואה מאפיל על נבאס, זידאן: "היינו מחוברים מהדקה הראשונה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

ריאל הביסה 0:3 את חטאפה, השוער שהשווה את השיא מ-1987/88 זכה לשבחים: "נראה כמו בימיו באתלטיקו, רוצה לזכות באליפות ובזאמורה". וגם: מיליטאו טען לקריאות גזעניות, ברזילאי בן 17 מפלמנגו צפוי לחתום

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ספגה ביקורות קשות עם היציאה לפגרת הנבחרות לאחר שלוש תוצאות תיקו ברציפות. הקבוצה של זינדין זידאן הגיבה עם ניצחון 0:3 על חטאפה במשחק הראשון בשנת 2020. בעוד ההתקפה של הקבוצה הלבנה לא ממש עובדת, הרי שההגנה מצוינת. טיבו קורטואה שמר על שער נקי בפעם התשיעית ב-12 המשחקים האחרונים וריאל סיימה את הסיבוב הראשון עם 12 שערי חובה בלבד – הרקורד הטוב ביותר שלה מאז עונת 1987/88.

בתקשורת החמיאו לשוער הבלגי. "קורטואה הגיש את הניצחון ללבנים כשרשם שלוש הצלות גדולות לפני שער היתרון של קבוצתו", נכתב ב"מארקה". עוד נכתב: "כשהוא נמצא בכושר הזה, מי בכלל זוכר את קיילור נבאס?". "קורטואה נראה כמו בימיו באתלטיקו. הוא ישמח לזכות באליפות ולסיים כזאמורה", נכתב ב"אס". בתקשורת ציינו גם את המהלך האחרון של המשחק כאשר פדה ואלוורדה רשם פרגון גדול ללוקה מודריץ' ובישל לו. "זה מאפיין את האחדות של ריאל", נכתב.

אולם, יחד עם כל המחמאות, בספרד ציינו כי הניצחון של ריאל בהחלט משקר. "יותר שערים מאשר בכדורגל", נכתב. אירוע אחד העיב על הכדורגל על כר הדשא. הבלם הברזילאי של ריאל מדריד, אדר מיליטאו, התלונן על כך שקשר חטאפה, מרק קוקורייה, קרא לו קוף מזדיין. קוקורייה כתב ברשתות החברתיות לאחר המשחק: "אמרתי לו לסתום את הפה, לא העלבתי אותו על רקע גזעני. אני מצטער אם מישהו נעלב".

שחקני ריאל מדריד חוגגים (Denis Doyle/Getty Images)

זינדין זידאן רשם ערב שמח במיוחד ביום בו ציין ארבע שנים להגעתו על הקווים. זידאן סיכם: "זה מגרש שקשה מאוד לנצח בו, אני שמח. ברור שמשחקים כאלה קובעים את מאבק האליפות. השגנו תוצאה מעולה. החבר'ה היו מחוברים כבר מהדקה הראשונה". הבלאנקוס ניצחו רק פעם אחת בחמש הפעמים הקודמות במשחק שלאחר החזרה מהפגרה, והצרפתי ענה בציניות: "אמרו שאנחנו לא יודעים לחזור מהפגרה, אז עשינו את זה. קורטואה? אני מאושר בשבילו וגם הוא מרוצה ממה שהוא עושה. הצלחנו לשמור הרבה פעמים על שער נקי, זה חשוב".

על מודריץ' וסגל השחקנים: "לוקה הוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה הזו ותמיד היה כזה. אני שמח על השער שלו, הוא עשה ספרינט גדול בדקה האחרונה וזה מראה עד כמה הוא בכושר טוב. יש לי סגל של 25 שחקנים, רק 11 יכולים לשחק".

על הבעיות בהתקפה: "אמרתי שעלינו להיות רגועים בנושא הזה. צריך להמשיך לעבוד קשה ולייצר מצבים. לפעמים הכדור לא נכנס, זה קורה לכולן. השערים של רפאל וראן הוכיחו היום שיש לנו הרבה דרכים לכבוש". בעוד בהקשר וראן, בספרד החמיאו לבלם: "וראן עשה ראמוס", נכתב על הבלם. ריאל תפגוש ביום רביעי את ולנסיה במסגרת הסופר קופה הספרדי.


בנוסף לכל, אמש דווח בכלי התקשורת בספרד שריאל מדריד צפויה להכריז בקרוב על רכישת ברזילאי צעיר נוסף. מדובר בכוכב פלמנגו בן ה-17, רינייר שיירכש תמורת 35 מיליון יורו על פי הפרסומים. הקשר הצעיר, שחקן נבחרת ברזיל עד גיל 17, זכה לאחרונה עם פלמנגו באליפות ובגביע הליברטדורס ובעקבותיו היו, בין השאר, גם אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ופריז סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי