Sport1 Banner

סוסיאדד נכנעה 2:1 לוויאריאל ופספסה הזדמנות להתקרב לצ'מפיונס

מרטין אודגור
מרטין אודגור | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

וויליאן ז'וזה העלה את הבאסקים ליתרון (18) אך הצוללת הפכה במחצית השנייה בזכות פנדל של טריגרוס (55) ושער ניצחון של המחליף קאסורלה (72). במשחק המוקדם: 0:1 לגראנדה על מאיורקה

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 שנועל את הסיבוב הראשון בספרד ממשיך גם היום (ראשון). עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם, גראנדה חזרה לנצח עם 0:1 ביתי על מאיורקה מהתחתית. ויאריאל פיגרה 1:0 מול ריאל סוסיאדד שהייתה יכולה להתקרב לסביליה במאבק על ליגת האלופות, אך ביצעה מהפך ענק בדרך לניצחון שלישי ברציפות (1:2). לאחר מכן אלאבס ובטיס נפרדו בתיקו 1:1. הערב ננעל בקרב בין סלטה ויגו לבין העולה החדשה אוססונה שהסתיים ב-1:1.

ריאל סוסיאדד – ויאריאל 2:1
הקבוצה מחבל הבאסקים שיצאה לפגרה בטעם טוב לאחר ניצחון 3:4 על אוססונה, רצתה לנצל את איבוד הנקודות של סביליה ולהתקרב עד כדי נקודה מליגת האלופות, אך לצוללת הצהובה, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים – היו תוכניות אחרות, וגם פיגור מוקדם לא שבר אותה.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-22 לאחר מהלך התקפי נהדר בסיומו פורטו העביר כדור רוחב ו-וויליאן ז'וזה דחק לרשת עם שערו השמיני העונה בליגה, 0:1. האורחת בעטה עשר פעמים לשער אבל לא מצאה את המסגרת במחצית הראשונה. בהמשך הכל התהפך.



שחקני ויאריאל חוגגים. מהפך גדול באנואטה (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

בדקה ה-55 הגיע המפנה מצד ויאריאל: סמואל צ'וקווזה  קיבל כדור עומק נפלא, הוכשל על ידי איגור זובדיה והשופט פסק לפנדל. מנו טריגרוס לקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה, 1:1. סאנטי קאסורלה שפתח על הספסל, החליף את מוי גומס בדקה ה-60 וכעבור 12 דקות כבש את שער הניצחון. הספרדי קיבל מסירה נפלאה מצד שמאל ושלח בעיטה חדה לפינה הרחוקה. השוער התמהמה אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR – השער אושר. עוד קודם לכן, מיקל מרינו פגש את המשקוף בבעיטה חזקה (60) אך הבאסקים נותרו מתוסכלים. הספרדי חגג שער ליגה שישי העונה וקבוצתו חגגה את שלוש הנקודות בדרך למקום התשיעי.

גראנדה – מאיורקה 0:1
המארחת עוד דורגה במקום השני בטבלה במחזור העשירי אך מאז ניצחה בסה"כ פעם אחת. הקבוצה של דייגו מרטינס פתחה את 2020 ברגל ימין כשניצחה לאחר שני הפסדים רצופים. המארחת עלתה ליתרון בדקה 24 כאשר רוברטו סולדאדו קיבל מסירת עומק נהדרת ושלח כדור רוחב לקשר האחורי אנחל מונטרו שגלגל בקלות לרשת, 0:1 לגראנדה. הקשר סיים את המשחק בשלב מוקדם מהצפוי כשנאלץ לצאת בשל פציעה רגע לפני ההפסקה. האורחת בעטה פי שניים לשער והחזיקה הרבה יותר בכדור אך לא הצליחה להשיג נקודה.

גראנדה סיימה סיבוב ראשון לא רע עם שמונה ניצחונות ושמרה על מקומה במרכז הטבלה, קצת אוויר לנשימה רגע לפני משחק סופר קשה לאחר הפגרה – כשתתארח בקאמפ נואו אצל האלופה ברצלונה, עליה גברה בסיבוב הראשון. העולה החדשה, מנגד, עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, רחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום. לאחר הפגרה היא תארח את ולנסיה.


תוצאות נוספות
אלאבס – בטיס 1:1
סלטה ויגו – אוססונה 1:1

עוד באותו נושא: מאיורקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי