אנטואן גריזמן נתן את הסכמתו להחזרת ניימאר

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | David Ramos/Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", הצרפתי לא חושש שמעמדו ייפגע ובטוח שהברזילאי חיוני כדי לשמור על סגל איכותי. הרצף הנפלא של דה יונג נשבר, בארסה נערכת לסופר קופה: ואלוורדה יבצע רוטציות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

במהלך הקיץ ברצלונה רצתה לחזק את ההתקפה שלה. שני שמות שהיו על הפרק הם אנטואן גריזמן וכמובן ניימאר. הצרפתי הצטרף מאתלטיקו מדריד בתמורה ל-120 מיליון יורו, אך כוכבה של פריז סן ז'רמן לא חזר לקבוצה בה הצליח משמעותית בין 2013 ו-2017. ובכל זאת, שמו של הברזילאי מרחף וכך יהיה גם בקיץ הקרוב. לפי דיווחים בספרד, גריזמן עצמו כלל לא חושש מהאפשרות שניימאר יגיע לקאמפ נואו ואולי ינגוס במעמדו. להיפך, הוא נתן את ה-"OK" שלו לעניין.

ב"מונדו דפורטיבו נכתב בשער העיתון כי הצרפתי מודע לכימיה המוצלחת שיש לניימאר עם לואיס סוארס וליאו מסי שהרכיבו יחד את שלישיית ה-M-S-N. גריזמן, שחתם לחמש שנים, יודע שמסי וסוארס שיהיו בקרוב בני 33 – לא צעירים, והדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה תהיה איכותית. בנוסף, לחלוץ הצרפתי יש מערכת יחסים טובה עם ניימאר. הם מחמיאים זה לזה ברשתות החברתיות ותמיד משוחחים באירועים שונים. "גריזמן יודע שחלק מהפרויקט לשמירה על המצוינת והתחרותיות של בארסה בחמש השנים הקרובות – מבוסס על החזרת ניימאר.

בינתיים, בספרד נכתב גם על "החלום ושברו" של פרנקי דה יונג. הקשר ההולנדי שהגיע הקיץ מאייאקס השתלב נפלא בשורות האלופה. מעבר לכך שהוא הקשר ששיחק הכי הרבה דקות מבין כל הקשרים (1915), בפער משמעותי מהשני סרחיו בוסקטס (1545), הרי שהנתון המרשים יותר הוא שההולנדי לא קיבל מנוחה באף משחק. הוא שיחק בכל 19 משחקי הליגה בסיבוב הראשון וכן בכל ששת משחקי שלב הבתים בליגת האלופות. דה יונג יקווה לזכות בתואר הסופר קופה עם ברצלונה שתפגוש בחמישי את אתלטיקו מדריד. כמובן שההרחקה שספג בדרבי נגד אספניול לא תשפיע, והוא ייעדר מהמשחק הביתי נגד גראנדה. ב-19 בינואר.

 
 


האלופה ממשיכה בהכנותיה לקראת הסופר קופה. לפי ההשערות בתקשורת, ארנסטו ואלוורדה מתכנן לבצע רוטציות. הקבוצה עשויה לשחק פעמיים תוך 72 שעות אם תנצח, וכן שישה משחקים בחודש ינואר העמוס. ארתורו וידאל, נלסון סמדו וסמואל אומטיטי עשויים לפתוח בהרכב. ריקי פוץ' יכלל בסגל, ועזיבתו של קרלס אלנייה לבטיס אמורה לשפר את מצבו בקבוצה הראשונה. ב"ספורט" הוסיפו כי ייתכן ונראה שני הרכבים כמעט שונים לחלוטין, אך עם מכנה משותף אחד – חוליית ההתקפה.

 
הפעם האחרונה בה בארסה פגשה את אתלטיקו בסופר קופה הספרדי הייתה בעונת 2013-14, עונת הבכורה של ניימאר במועדון. הקבוצה סיימה בתיקו 1:1 בוויסנטה קאלדרון. דויד וייה העלה את המארחת ליתרון אבל ניימאר השווה בשערו הראשון בקבוצה. בגומלין בקאמפ נואו מסי החמיץ פנדל אך המשחק הסתיים ב-0:0 ובארסה זכתה בתואר בשל שערי חוץ.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי