ז'ירו בדרך החוצה מצ'לסי, מודריץ' יעבור ל-MLS?

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

החלוץ הצרפתי מעוניין לשחק יותר על מנת להיכלל בסגל נבחרתו ליורו. בארה"ב מדווחים כי הקרואטי עשוי לחתום בקבוצתו של רוני לשעבר. וגם: סיטי מתעניינת בבלם, ארדה טוראן עוזב את טורקיה ורומא תמכור את אונדר?

(גודל טקסט)

רשמי
* מואנס דאבור עזב את סביליה והצטרף להופנהיים הגרמנית – לידיעה המלאה לחצו כאן.

* רומא ואלכסנדר קולארוב הודיעו על הארכת חוזהו של הסרבי בבירת איטליה.

* קשר צ'לסי דני דרינקווטר הצטרף רשמית לאסטון וילה בהשאלה, זאת לאחר שהתחיל את העונה בברנלי, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה של המנג'ר שון דייטש, שבחר לשחררו מוקדם.

* ארדה טוראן עוזב את בשאקשהיר. הטורקי שהיה מושאל מברצלונה בשנתיים האחרונות הגיע לסיכום עם המועדון על פרידה משותפת, והוא יחזור לאלופת ספרד שם חוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית. בנוסף, על פי "אס", טוראן בן ה-32 רוצה לחזור לגלאטסראיי בה התחיל את הקריירה ולפרוש במדי מועדון הפאר הטורקי.

* פולהאם הודיעה על רכישתו של איבן קבאליירו הפורטוגלי שחתם עד 2024. שחקן הכנף בן ה-24 למעשה משחק בקרייבן קוטג' החל מינואר 2019, לאחר שעבר בהשאלה מוולבס שהייתה אמורה להסתיים בתום העונה, והיום כאמור הקבוצה מהצ'מפיונשיפ רכשה את קבאליירו שכבש העונה חמישה שערים והוסיף שישה בישולים.

* ריהאן ברוסטר הושאל לסוונסי. החלוץ, שהיה מלך השערים של אליפות העולם עד גיל 17 במדי נבחרת אנגליה, יעבור למועדון מליגת המשנה עד סיום העונה. ברוסטר בן ה-19 שיחק בקבוצת הנוער של ליברפול מאז 2015 וכעת ינסה לצבור קצת דקות משחק בבוגרים. סוונסי נמצאת כרגע במקום השישי בצ'מפיונשיפ והיא נאבקת על פלייאוף העלייה לפרמיירליג, בתקווה לחזור לליגה הבכירה לאחר שנתיים.

שמועות
* לפי דיווחים בצרפת, אולבייה ז'ירו עשוי לעזוב בקרוב את צ'לסי. החלוץ בן ה-33 מעוניין להצטרף לקבוצה בה יהיה שחקן הרכב קבוע, זאת על מנת להיכלל בסגל של נבחרת צרפת ליורו 2020. מאמן אלופת העולם דידייה דשאן התראיין לאחרונה במדינה והבהיר כי ז'ירו צריך לעבור ליעד חדש, בו ישחק יותר כדי להשתלב במדים הלאומיים. אינטר, ניוקאסל ואסטון וילה הן הקבוצות שמביעות עניין כרגע בשחקן.

* העיתונאי האמריקאי פבלו מורר פרסם כי די.סי. יונייטד, שעד לאחרונה הייתה קבוצתו של וויין רוני, החלה במגעים לצירופו של לוקה מודריץ' מריאל מדריד. לפי מורר, המועדון מבירת ארצות הברית מעוניין להחתים כוכב אירופאי נוסף, והקרואטי בן ה-34 נמצא בראש הרשימה.

* לפי ה"מירור" האנגלי, מנצ'סטר סיטי, הנמצאת בבעיה גדולה בכל הקשור לחוליית ההגנה, עשויה לצרף בקרוב מאוד את מילאן שקריניאר הסלובקי, בלמה של אינטר. מחירו מוערך בכ-60 מיליון יורו.


ז'ירו. מתקשה לקבל דקות בצ'לסי העונה (BULENT KILIC/AFP via Getty Images)

* מספר דיווחים באנגליה מצביעים כי אלכסנדר מיטרוביץ' מפולהאם, מלך השערים של ליגת המשנה, עשוי להצטרף בקרוב לטוטנהאם, שמחפשת חיזוק בחוד לאחר פציעתו של הארי קיין. בנוסף, גם אסטון וילה מגלה עניין בסרבי, זל לאחר שווסלי הברזילאי סיים את העונה. 

* בעיתון ה"בילד" הגרמני צוין כי מריו גצה יעזוב את דורטמונד בסיום העונה הנוכחית. חוזהו של הקשר מסתיים עם תום העונה עצמה, ומועדון לא מעוניינים לחדש את חוזהו של השחקן בן ה-27. טרם ידוע על קבוצה חדשה שעשויה להחתים את אלוף העולם לשעבר, למרות מספר הצעות שקיבל אך סירב בשל הירידה המשמעותית בשכר.

* באנגליה מפרסמים כי בקרוב עשוי להתחרש מעבר מפתיע, כשסקוט סינקלייר צפוי לעוזב את סלטיק ולהצטרף לפרסטון מהצ'מפיונשיפ. החלוץ בן ה-30 היה מהשחקנים המרכזיים של אלופת סקוטלנד בשנים האחרונות, אך העונה מעמדו ירד משמעותית והוא לרוב נמצא מחוץ לסגל של ניל לנון.


מיטרוביץ'. יחזור לפרמיירליג (Jordan Mansfield/Getty Images)

* לפי רשת "סקיי", ווסטהאם בדרך לצרף את השוער דארן רנדולף ממידלסבורו, לאחר ששני המועדונים הגיעו להסכמות – הפטישים ישלמו על האירי כארבעה מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים כי רומא מנסה למכור את צ'נגיז אונדר. על פי "קוריירה דלו ספורט", המועדון מהבירה רוצה לפנות מקום ושכר למתיאו פוליטנו אותו מנסה המאמן פאולו פונסקה לרכוש מאינטר, והקורבן יהיה הקשר הטורקי שרשם רק 283 דקות מתחילת העונה. ב"פוטבול איטליה" נטען כי רומא מעוניינת גם בקשר פיורנטינה גאטאנו קאסטרובילי.

* למרות ההתעניינות ממנצ'סטר יונייטד וקבוצות אחרות מחוץ לאנגליה, ברנדן רוג'רס אמר כי ג'יימס מדיסון יישאר בלסטר "בינואר ואחריו". השדים האדומים רצו לצרף את מדיסון לחברו הארי מגווייר, שעבר לאולד טראפורד בקיץ, אך מאמן השועלים טען: "אין שום לחץ למכור אותו ואין לנו צורך למכור אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי