אי יציבות: בספרד ניתחו את מעמדו של ואלוורדה בברצלונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Denis Doyle/Getty Images

לקראת המפגש מול אתלטיקו בסופר קאפ הספרדי שמתקיים בערב הסעודית, המאמן נאלץ להתמודד דרך קבע עם שמועות על תחליפים. וגם: עד מתי לואיס סוארס יישאר בבארסה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הסופר קאפ הספרדי, אשר מתקיים בערב הסעודית, ייצא לדרך היום (רביעי) ב-21:00 כאשר ריאל מדריד תפגוש את ולנסיה. מחר (21:00) גם ברצלונה תיכנס אל התחרות, כשמולה ראש בראש תתייצב אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה. בינתיים, בתקשורת הספרדית ניתחו את מעמדו של מאמן הקטאלונים, ארנסטו ואלוורדה.

"הקריירה של ואלוורדה בבארסה אף פעם לא הייתה שלווה, והשנתיים וחצי שלו במועדון מאופיינות בביקורת תמידית – גם על היכולת ובעיקר על הכישלון החרוץ בליגת האלופות. השנה הביקורות גוברות ובכל חודש אנחנו שומעים על תחליפים אפשריים", נכתב. 

התבוסות לרומא וליברפול בעונות האחרונות בצ'מפיונס והיכולת הלא יציבה בליגה הביאו לדעת קהל שלילית גדולה כלפי המאמן. אמנם בארסה סיימה את הסיבוב הראשון בליגה הספרדית בפסגה, אך הדבר לא עזר לואלוורדה להימנע מביקורות, וגם ה-40 נקודות שבאמתחתה של הקבוצה לא תואמות את השאיפות של המועדון. התיקו האחרון מול בדרבי מול אספניול (שנועלת את הטבלה) כמובן לא תרם לו. 


ארנסטו ואלוורדה (Alex Caparros/Getty Images)

כישלון נוסף ומעמדו של המאמן יתערער עוד יותר, כאשר בבורסת השמות ישנם כמה מסקרנים במיוחד. רונלד קומאן נחשב למועמד המוביל, אך גם אריק טן האח (אייאקס) ומרסלו גז'ארדו (ריבר פלייט) עשויים להיות אלה שיעמדו על הקווים בעידן שאחרי הבאסקי. בינתיים ואלוורדה עשוי להשוות את שיאם של יוהאן קרויף ופפ גווארדיולה בזכיות בסופר קאפ כמאמן, אם כמובן יצליח להוביל את חניכיו אל התואר. 

בנוסף, לעת עתה נראה שלואיס סוארס יישאר במדי הבלאוגרנה עד לסיום העונה הבאה (יוני 2021), אז יסיים גם את חוזהו. החלוץ נבחר רק לפני מספר ימים לשחקן חודש דצמבר בליגה הספרדית ובאופן כללי רושם עונה מרשימה ובכלל שנים נהדרות בבארסה. אפשר להגיד שהוא מצדיק את הסכום ששולם עליו ויותר, להבדיל מרכישות בסכומי עתק של הקטאלונים שלא הניבו יותר מדי פירות כרגע – פיליפה קוטיניו, אוסמן דמבלה ואנטואן גריזמן. בכל מקרה, בספרד דווח היום כי לא משנה כמה מדובר על כך שסוארס בלתי ניתן להחלפה, בברצלונה מתכננים להחתים חלוץ 9 שיירש אותו עד לסיום העונה הבאה.

לואיס סוארס (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי