היום שאחרי דאבור: חלוץ ריאל מדריד יחליפו בסביליה?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | הופנהיים

האנדלוסים רוצים לנצל את הכסף ממכירת החלוץ להופנהיים כדי להנחית "9", מריאנו דיאס נחשב למועמד המוביל. דודו אוואט צוטט באתר הרשמי של הבונדסליגה: "דאבור סקורר ודמות חיובית"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אחרי שנרכש על ידי סביליה לפני כשנה תמורת 15 מיליון יורו והצטרף בקיץ האחרון לקבוצה, כולנו קיווינו לראות את מונאס דאבור קורע רשתות ומפציץ גם בספרד, זאת אחרי שסיפק עונה מדהימה בזלצבורג האוסטרית. הרומן נגמר מהר יותר ממה שחשבנו, כאשר החלוץ חתם בהופנהיים הגרמנית ויוצא לדרך חדשה בבונדסליגה – עשוי לערוך בכורה לא רשמית כבר היום במשחק אימון נגד פיינורד.

בספרד ניתחו היום מה סביליה תעשה עם הכסף שנכנס לה ממכירת דאבור. אחרי שבמועדון לא הצליחו לפגוע עם החלוצים העונה (מלבד דאבור, גם לוק דה יונג וחאבייר הרננדס לא הרשימו), המטרה של הקבוצה מאנדלוסיה היא למצוא את ה-9 שיתאים לה. עם זאת, גם כאן מתעוררות בעיות. מונצ'י סימן שני שמות עיקריים – מריאנו דיאס וראול דה תומאס. האחרון נמצא על סף חתימה באספניול ונראה לא רלוונטי, ובכך חלוצה של ריאל מדריד הופך לאופציה הסבירה ביותר כעת.


מריאנו (GABRIEL BOUYS / AFP)

מי שצוטט באתר הרשמי של הבונדסליגה על מנת לתת לקהל הגרמני מעט יותר פרטים על הרכש החדש של הופנהיים, דאבור, הוא לא אחר מאשר שוער העבר דודו אוואט. "הוא שחקן איכותי, חזק ומשתפר בכל שנה", דיבר בשבחו אוואט והוסיף: "הוא סקורר ודמות חיובית בחדר ההלבשה. יש לו אישיות טובה מאוד".

חלוץ נבחרת ישראל רשם במהלך התקופה שלו בסביליה שתי הופעות ליגה בלבד (24 דקות במצטבר). בליגה האירופית קיבל טיפה יותר הזדמנויות ובהחלט היה טוב, כאשר בשישה משחקים כבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים. כעת כל שנותר לנו לאחל לו בהצלחה בפרק החדש בקריירה.


דודו אוואט (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי