"ניימאר רצה להיות המסי של פ.ס.ז', הוא צריך לחזור לספרד"

ניימאר
ניימאר | David Ramos/Getty Images

אונאי אמרי, שאימן את הכוכב הברזילאי בעונתו הראשונה בצרפת, שפך אור על הסיבות שעזב את הקטלונים ושפע מחמאות לחלוץ: "הוא ללא ספק השחקן הכי טוב שאימנתי"

(גודל טקסט)

ניימאר הוא תמיד נושא שיחה מעניין. לכולם אין ספק שמדובר בשחקן מוכשר באופן יוצא דופן שלפעמים עושה עם הכדור דברים שגורמים לך להישאר עם פה פתוח, אך מנגד ברור שהוא עושה משהו לא נכון, מכיוון שהוא לא נמצא במעמד בו הוא חלם להיות בשלב הזה של הקריירה. מי שסומן בעבר כ"שחקן הטוב בעולם הבא" יחגוג בעוד קצת פחות מחודש 28, וזה לא שהוא לא נמצא בטופ העולמי, אבל מרגיש שהוא יכול היה להיות במעמד גבוה אפילו יותר.

אונאי אמרי
, שאימן את השחקן בעונתו הראשונה בפאריס סן ז'רמן אחרי שעזב את ברצלונה, התראיין היום (רביעי) וסיפק מספר ציטוטים מעניינים בנוגע לברזילאי. בנוסף, המאמן שפוטר לפני כחודש וחצי מארסנל, חווה את דעתו לגבי מה הכוכב צריך לעשות בהמשך הקריירה. "יש הרבה שמועות על חזרה אפשרית שלו לברצלונה. אני הייתי שותף בשכנוע שלו להגיע לפ.ס.ז' בזמנו. עכשיו, כשאני בספרד, אני חושב שניימאר צריך לחזור לכאן".


אונאי אמרי על הקווים של ארסנל (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

"אני חושב שהקבוצות הכי טובות נמצאות בספרד, והשחקנים הכי טובים צריכים לשחק בקבוצות הכי טובות", הסביר המאמן  הספרדי מדוע לדעתו הברזילאי צריך לשוב ללה-ליגה והוסיף: "מה שניימאר צריך להשיג זו קביעות. הוא בן 27 כרגע ובזמן האידיאלי מבחינתו להיות השחקן הטוב בעולם".

אמרי אף הסביר מדוע חלוץ נבחרת ברזיל החליט לעזוב את בארסה בסיום עונת 2016/2017: "הוא הגיע לפאריס כי הוא רצה להיות שם מה שליאו מסי עבור ברצלונה". כשנשאל מי השחקן הטוב ביותר שאימן, לא היו לו התלבטויות: "ניימאר ללא ספק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי