"הכל בשביל הקלאסיקו בגמר". בארסה מתכוננת לאתלטיקו

ליאו מסי
ליאו מסי | GABRIEL BOUYS / AFP

"זה אמנם לא התואר הכי חשוב אך זו הזדמנות טובה להחזיר את האמון והביטחון כשיש ספקות רבים", נכתב בספרד שם הוסיפו על הרקורד הנפלא של מסי נגד הקבוצה של סימאונה. וגם: דמבלה צפוי להישאר, אינייסטה מדבר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לדרך המוזרה שעברה עליה, ברצלונה תעשה הכל כדי לנצח הערב (21:00) את אתלטיקו מדריד בחצי גמר הסופ רקופה הספרדי ולפגוש בגמר את ריאל מדריד ביום ראשון. התקשורת המקומי כבר בטירוף . "בשביל הקלאסיקו!" ו"גמר ראשון", נכתב בכותרות העיתונים הבוקר.

ב"מונדו דפורטיבו" הסבירו: "הסופר קופה הספרדי הוא בטח לא התואר החשוב ביותר העונה, כנראה אפילו אחרון בסדר העדיפויות, אך זו הזדמנות טובה להחזיר שוב את האמון והביטחון ברגע בו יש ספקות רבים". בעיתון ציינו שוב פעם, בגאווה, כי בארסה זכתה בתואר יותר מכל אחת אחרת – 13 זכיות, שלוש יותר מריאל מדריד. סרחיו בוסקטס הודה בראיון ל-"ESPN": "חסרה לנו קצת עקביות, כשזה יקרה התוצאות הטובות יגיעו. הסופר קופה הוא זמן טוב להוכיח את זה". עוד הוסיף לגבי שיטת המשחק: " עם סוג השחקנים שיש לנו וסגנון הכדורגל מהשנים האחרונות – כולם רוצים שמרכז השדה יכתיב את הקצב, אך לא תמיד אפשר לעשות את זה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק".

האלופה, כמו תמיד, תשמח להישען על ליאו מסי שלא בלט בדרבי. "הסיוט הקשה של אתלטיקו", נכתב על הקפטן שכבש 30 שערים ב-39 משחקים נגד הקבוצה של דייגו סימאונה, האחרון שבהם במשחק הליגה בין הקבוצות בוונדה מטרופוליטנו, כאשר רק סביליה סבלה ממנו יותר. מסי הוא גם מלך השערים של הטורניר איי פעם עם 13 כיבושים. בנוסף, מסי השיג עד היום 498 ניצחונות במדי ברצלונה. הוא זקוק לשני ניצחונות בלבד כדי להגיע ל-500, ואין דרך טובה יותר עבורו מאשר לעשות זאת על חשבון ריאל מדריד.

מי שלא יכללו בסגל הערב הם כמובן מארק אנדרה טרש טגן, ארתור ועוסמאן דמבלה הפצועים. בנוגע לצרפתי, לפי " "RMC Sportאין שאלה לגבי עתידו של הצרפתי. גם לדמבלה עצמו וגם למועדון, על אף הפציעות המרובות שלו, אין כוונות פרידה על אף השמועות. מכירתו לא עומדת על הפרק ואין הצעה רצינית. במועדון בטוחים שיוכל לתרום לאחר שיתאושש מפציעות, על אף שהתחרות על מקום בהרכב קשה יחד עם אנטואן גריזמן ולואיס סוארס. 

כעת, הודגש בדיווח, המטרה הגדולה של הצרפתי היא לחזור לרוטציה של ואלוורדה. דמבלה רשם העונה תשע הופעות בלבד ונעדר מלא פחות מ-13 משחקים בשל פציעה. משחקו האחרון היה נגד בורוסיה דורטמונד כשעלה מהספסל בסוף נובמבר. הוא סבל מפציעה לא קלה בעונת הבכורה שלו במועדון ורשם 74 הופעות בלבד בשנתיים וחצי.

בצל הביקורות הרבות שסופג הקבוצה וכך גם מאמנה, ארנסטו ואלוורדה, אנדרס אינייסטה, שעוקב אחרי הקבוצה כמובן מיפן, חילק שבחים: "הרף תמיד גבוה מאוד בברצלונה. אני עדיין רואה אוהת כקבוצה שמשחקת כדורגל שונה מהאחרות עם סגנון שאני אוהב, היא תמשיך להילחם על כל התארים ללא ספק. אני רואה אותה חזקה מאוד ואף פייבוריטית". אינייסטה הוסיף על ניימאר ומסי: "אין ספק שניימאר אחד השחקנים הטובים בעולם, גם היום. הוא יכול להיות חיזוק נהדר. מסי? הוא ממשיך לשבור שיאים כל הזמן ושומר את ברצלונה כקבוצה מצליחה".

עוסמאן דמבלה. לצדדים אין כוונה להיפרד (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

על האפשרות שיחזור לברצלונה: "הלוואי שאפרוש במדי ויסל קובה. אני לא יודע אם יישאר לי כוח לעוד עונה. הנושא של להיות מאמן מושך אותי מאוד וכמובן שגם חזרה לברצלונה זה משהו שהייתי רוצה, מכיוון שהיא החיים שלי, אבל נראה. לעת עתה אני רוצה להפיק את המירב מהרגע, "

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי