האם צ'אבי יחליף את ואלוורדה בברצלונה? הסיפור שמטריף את ספרד

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

שחקן העבר של הקטאלונים נפגש עם אבידל ומנכ"ל המועדון בקטאר והצית גל של ספקולציות. אל סאד, הקבוצה אותה הוא מאמן, הודיעה: "כל משא ומתן על עזיבתו יתנהל על ידי הגורמים הרלוונטיים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה נכנעה אתמול (חמישי) 3:2 בחצי גמר הסופר קופה שהתקיים בערב הסעודית לאתלטיקו מדריד, הבוקר דווח כי אריק אבידל (המנהל הספורטיבי) ואוסקר גראו (המנכ"ל) נפגשו בקטאר עם אגדת המועדון, צ'אבי הרננדס. המפגש העלה ספקולציות רבות בספרד, כששחקן העבר הוזכר כמי שעשוי להחליף את ארנסטו ואלוורדה המושמץ.

צ'אבי מאמן בחצי השנה האחרונה את אל סאד הקטארית, שהיא הייתה גם קבוצתו האחרונה כשחקן, אליה עבר כמובן מהמדים של הבלאוגרנה ב-2015 ופרש רשמית רק בסיום העונה הקודמת, אז קבוצתו סיימה כאלופה. כרגע המאמן הצעיר מוביל אותה אל המקום השלישי אחרי עשרה מחזורים.

הפגישה גרמה לרעשי רקע רבים במיוחד לאור העובדה שאוהדי ברצלונה רוצים לראות את ואלוורדה מחוץ למועדון, שכן הקבוצה לא מבריקה ובשנים האחרונות נחלה כישלונות בליגת האלופות. גם ההפסד אתמול כמובן לא תרם למאמן הבאסקי, אך על פי הדיווחים השחקנים תומכים בו.


ארנסטו ואלוורדה (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

בהמשך היום החליטה אל סאד להוציא הודעה בנושא הפגישה ורשמה בחשבון הטוויטר שלה: "האפשרות שצ'אבי יצטרף לברצלונה בכל עת היא נורמלית והוא צפוי לחזור אליה בעתיד, כי המועדון הזה הוא הבית שלו, אבל נכון להיום צ'אבי הוא מאמן אל סאד. הוא מתמקד במשחק שמחכה לו מחר מול אל ראיאן וכל משא ומתן על עזיבתו יתנהל רק על ידי הגורמים הרלוונטיים".

ההתערבות של המועדון הקטארי רק הגבירה את השמועות סביב חזרה אפשרית של שחקן העבר לברצלונה. עם זאת, בספרד מדווח כי במועדון שוללים פיטורים של ואלוורדה וטוענים כי הפגישה עם צ'אבי תוכננה מראש, אך הוקדמה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי