זידאן: "בריאל מדריד חיים בשביל רגעים כאלה, אין אצלנו לחץ"

דייגו סימאונה, זינדין זידאן
דייגו סימאונה, זינדין זידאן | Francois Nel/Getty Images

לקראת גמר הסופר-קופה הספרדי (ראשון, 19:50 בספורט3), הצהיר מאמן הבלאנקוס: "זה היה נראה שברצלונה תנצח ותעלה לגמר, אבל אתלטיקו הפכה". סימאונה לא חושש: "השחקנים איבדו את הפחד"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מדריד ערוכה ומוכנה לגמר הסופר-קופה. במתכונת החדשה ומחוץ לספרד, אלא בערב הסעודית, מסיימות ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד את הכנותיהן לגמר הגדול שבסופו תוכתר מחזיקת הסופר-קאפ החדשה. המשחק יועבר מחר (ראשון) החל מהשעה 19:50 בשידור ישיר בספורט3.

נזכיר כי ריאל מדריד העפילה למשחק הגמר כבר ביום רביעי, אז גברה 1:3 על ולנסיה במשחק בו טוני קרוס הבקיע שער נדיר מנקודת הקרן, אבל המשחק הגדול הגיע למחרת, בחמישי בערב, אז אתלטיקו מדריד בדקה ה-86 השלימה מהפך אדיר, הכניעה 2:3 את ברצלונה והעפילה לגמר.

מבין שתי הקבוצות, הראשונה שערכה את מסיבת העיתונאים לדרבי בגמר הסופר-קופה הייתה ריאל מדריד. המאמן זינדין זידאן יתייצב לגמר התשיעי שלו כמאמן הבלאנקוס בשתי קדנציות – אחרי שזכה בכל שמונת הקודמים – ובמסיבת העיתונאים אמר: "המסר שלי מאז שהגענו לכאן לא השתנה, אנחנו באנו לזכות. אנחנו מרוצים מאוד מההעפלה לגמר וכעת המטרה היא לשחק טוב ולנצח. כבר ניצחנו בעבר את אתלטיקו וגם הפסדנו להם, כל משחק הוא סיפור חדש והכי חשוב שנעשה את המוטל עלינו, במיוחד בהגנה. השחקנים שלי חיים בשביל משחקים כאלה, אז אין אצלנו לחץ".


זידאן. הלחץ לא עושה את שלו בריאל (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

על ז'ואאו פליקס: "אין לי שום ספק בכך שהוא אחד משחקני העתיד וגם ההווה. הוא שחקן נהדר וזו גם הסיבה שאתלטיקו מדריד החתימה אותו".



מצב הסגל שלו בהיעדר הפצועים וביניהם אדן הזאר וקארים בנזמה: "אין אצלנו סודות, אנחנו עובדים קשה, בסבלנות ויודעים מה אנחנו עושים. אני מאמין גדול בסגל שלי, יש לנו את השחקנים הכי טובים וכעת עלינו להוכיח את זה. זה הסוד, להוכיח את זה כל פעם מחדש".

על ארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה שמעמדו מעורער: "זה קורה לכל המאמנים. אני לא רוצה לדבר על זה, אבל אני יכול לומר שזה דבר שכל מאמן עובר אותו".

הניצחון של אתלטיקו על ברצלונה: "זה כבר נראה היה שברצלונה תעלה, אבל אתלטיקו הצליחה להפוך את הכל. זה הכדורגל. אני חושב רק על זכייה בגביע מחר ולא על שום דבר אחר. אתלטיקו תמיד מראה שהיא קבוצה חזקה, שיודעת להגן מעולה וגם לתקוף, אבל גם אתלטיקו וגם ברצלונה הן קבוצות חזקות וטובות, כך שאנחנו בכל מקרה נערכנו למשחק קשה".

לאחר מכן התייצב מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה שאמר לקראת המפגש מול הבלאנקוס: "אנחנו עדיין משתפרים ממשחק למשחק, זו גם חוויה עבור שחקנים צעירים רבים שיש לנו ולומדים את המועדון ואת הדרישות. לפגוש יריבות כמו ליברפול, ברצלונה וריאל זה דבר שמחזק אותנו ועבורנו זו הזדמנות מחר. אלה משחקים שכל טעות בהם מובילה לעונש".


סימאונה. "משחקים שמחזקים אותנו" (Francois Nel/Getty Images)

סימאונה אישר שיאן אובלק, אנחל קוריאה וחוסה חימנס צפויים להיות כשירים למפגש והוסיף: "אני מאמין בשחקנים שלי, אבל תמיד חושב כיצד לחזק את הקבוצה. השחקנים שלי כל הזמן רוצים להשתפר וכשאני רואה אותם ככה, אני שואב מזה אנרגיה ולא מפחד משום דבר. אנחנו מכירים היטב את ריאל מדריד וזה משחק מאוד חשוב לנו, אבל גם בלי בנזמה, הזאר ובייל יש להם שחקנים כמו רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור שיכולים להוסיף להם מהירות ולכן עלינו לחשוב על התקפה וכיצד אפשר לפגוע בהם".

על ארנסטו ואלוורדה וחצי הגמר נגד ברצלונה: "אני מאוד מכבד אותו, הוא מאמין נהדר שהוכיח את נאמנותו למועדון ולאוהדי ברצלונה. בחצי הגמר הצלחנו להגן היטב בחצי הראשון ולא הצלחנו לתקוף, אחר כך נחלשנו בהגנה ודווקא בהתקפה דברים נראו טוב יותר. אחרי השער השני, ראיתי את השחקנים שלי באצטדיון והתחושה הייתה שאם נשווה, גם ננצח. השחקנים איבדו את הפחד".


סימאונה וזידאן בערב הסעודית (Photo by GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי