צ'אבי שוב נפגש עם ברצלונה, דיווחים סותרים בספרד

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

האלופה מפעילה לחץ כבד על שחקן העבר להצטרף מיידית. לפי "Cope", החוזה קרוב לחתימה בעוד ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שהמאמן, שהעביר את אימון השחרור של אל סאד, טרם השיב על ההצעה ומעדיף להגיע בקיץ

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם אלופת ספרד לא תיקח חלק בגמר הסופר קופה שיפגיש הערב (19:50, שידור ישיר בספורט3) את ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, אך כל ספרד עוצרת את נשימה לגבי האפשרות שצ'אבי ימונה למאמן החדש של ברצלונה. "צ'אבי יחליט היום האם להיענות להצעה", נכתב בשער "ספורט". הספרדי, שחקן עבר ענק במועדון ושיאן ההופעות, מאמן כרגע כזכור את אל סאד הקטארית והוביל אותה לגמר הגביע הקטארי. "צ'אבי, ועכשיו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שם ציינו כי בארסה רוצה להודיע על מאמן חדש לפני ישיבת ההנהלה מחר (שני).

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שצ'אבי נועד שוב עם אריק אבידל ונציג נוסף מהנהלת הקבוצה אך טרם נתן תשובה מוחלטת. לפי הדיווח, צ'אבי רוצה שבארסה קודם כל תיפרד רשמית מארנסטו ואלוורדה. דיווח נוסף סותר את העניין ולפיו צ'אבי מעדיף לקחת את הקבוצה ביוני ולהתחיל את הפרויקט מאפס, מה גם שהוא לא רוצה לפגוע בקבוצתו שהעפילה לגמר הגביע הקטארי. הבוקר (ראשון) העביר צ'אבי את אימון השחרור של הקבוצה. לפי "רדיו Cope", סוכנו של צ'אבי ואנשים מטעם ברצלונה כבר בשלב חתימת החוזים. בספרד סייגו שוב: "הכל פתוח".

המנהל הטכני של ברצלונה, באישורו של שנאי המועדון כמובן, ג'וזף ברתומיאו, הפעיל לחץ כבד על קשר העבר כדי להצטרף לקבוצה באופן מיידי ולא להמתין לקיץ, וגם קבוצתו הקטארית אישרה שנעשתה פנייה. המנהל המקצועי רמז שלא יעמוד בדרכו של מאמנו אם יתעקש. צ'אבי מחזיק בחוזה בקטאר עד תום העונה הבאה.


צ'אבי, שקיבל הצעה לשנתיים וחצי, אמר בנושא: "אמרתי לא פעם שהחלום שלי הוא לאמן את ברצלונה, מעולם לא הסתרתי זאת. המועדון תמיד יהיה חלק ממני, אבל כרגע אני לא יכול להגיד כלום משום שאני ממוקד באל-סעד. בארסה הגיעה לכאן כדי לדבר על עוסמאן דמבלה (מתאושש מפציעה) ולעקוב אחריו, נפגשתי עם אריק אבידל כי הוא חבר שלי. אני עושה את העבודה שלי כאן ושמח לאמן את אל סעד".
 

עוד הוסיף: "אני לא יכול לומר שום דבר על מה שקורה בברצלונה כי יש לי המון כבוד כלפי המועדון הזה, כלפי ארנסטו ואלוורדה המאמן הנוכחי וכלפי המועדון הנוכחי שלי". יש לציין כי ברתומיאו מסיים את כהונתו בנשיא בקיץ 2021 והוא מנסה להשתמש בצ'אבי כקלף שיבטיח את המשך דרכו בברצלונה. עוד נכתב בספרד כי דווקא העובדה שהשחקנים הבכירים בברצלונה מתנגדים לשינויים על הקווים – הוכיחה לצ'אבי שחדר ההלבשה בריא ומאוחד. עם לא מעט מהם הוא שיתף פעולה וזכה בטרבל ב-2014/15 לפני שעזב.

ומה לגבי המאמן הנוכחי? ואלוורדה הודה בעצמו לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד שהוא מבין שמעמדו שוב יעלה לדיון. "נידון", נכתב בשער "ספורט" על המאמן שהוליך את ברצלונה אמנם לשתי אליפויות ספרד ולזכייה גם בגביע המלך והסופר קופה הספרדי, אך ספג ביקורות קשות עוד לאחר התבוסה באנפילד וגם ההנהלה הלכה ואיבדה את האמון בו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי