ואלוורדה פרסם מכתב פרידה: "עברתי שנתיים וחצי מטלטלות"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

המאמן שפוטר העביר מסר דרך האתר הרשמי: "היו לי רגעים שמחים אבך גם תקופות קשות מאוד, מאחל למועדון את הטוב ביותר וגם לסטיין". בתקשורת במדריד ביקרו, ב"מארקה" בטוחים: ברתומיאו עשה תרגיל מבריק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בימים האחרונים הוא הפך למושא ללעג בתקשורת בשל התנהלות המועדון, באתר הרישמי של ברצלונה הדגישו את "שתי האכזבות הגדולות מהעונה שעברה" (ההדחה מחצי גמר ליגת האלופות לאחר התבוסה באנפילד וכן ההפסד בגמר גביע המלך) ואף שחקן לא בירך אותו ברשתות החברתיות. כעת הגיע תורו של ארנסטו ואלוורדה להיפרד מברצלונה במכתב שפרסם באתר הרישמי של המועדון.

"culers יקרים, התקופה שלי כמאמן ברצלונה הגיעה לסיומה. עברתי כאן שנתיים וחצי מאוד אינטנסיביות כבר מההתחלה. בתקופה הזו היו לי רגעים שמחים מאוד עם ניצחונות ותארים אבל גם זמנים מאוד קשים", כתב ואלוורדה בתחילה. "אני רוצה להדגיש את החוויה שעברתי ואת החיבה שחשתי מהאוהדים".

ואלוורדה הודה על הזכות לעמוד על הקווים של ברצלונה: "אני רוצה להגיד תודה לנשיא ולדריקטוריון על כך שבחרו בי והעניקו לי ביטחון לאורך כל התקופה. אני רוצה להודות גם לכל אנשי המועדון וגם לשחקנים שעזרו לנו לזכות בארבעה תארים ביחד. אני מאחל לכם את כל הטוב שבעולם וגם בהצלחה למאמן החדש, קיקה סטיין".

בספרד המשיכו לעסוק בפיטוריו כמובן. התקשורת במדריד לא יכלה שלא לעקוץ את ברצלונה. "קיקה סטיין מכבה השריפות הגיע", נכתב בשער "אס", בעוד ב"מארקה" הלכו על כותרת עוצמתית יותר: "לא יכלו לעשות את זה יותר גרוע".

ב"מארקה" העלו גם קונספירצייה לפיה הנשיא ברתומיאו עשה תרגיל מתוחכם כשהחתים את סטיין עד 2022. צ'אבי, שחקן העבר ומאמן אל סאד שהיה בראש סדר העדיפויות וסרב לקבל את הקבוצה בחורף, מסיים את חוזהו בקטאר ב-2021 וכך יהיה לו קשה יותר לזכות בג'וב בפרק הזמן הקצר. מעבר לכך, ב-2021 יתקיימו בחירות למועדון, וצ'אבי היה יכול לשמש כקלף מיקוח גדול של אחד המועמדים האחרים לנשיאות.

בינתיים המאמן החדש קיקה סטיין כבר העביר אימון בכורה בברצלונה לפני הצגתו הרשמית כמאמן הקבוצה בשעה 15:00.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי