סטיין הוצג בברצלונה: "מוכן למות על עקרונות המשחק שאני מאמין בהם"

קיקה סטיין, ז'וספ מריה ברתומאו, אריק אבידאל
קיקה סטיין, וג'וזף ברתומיאו. המאמן ימשיך | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן החדש סיפר במסיבת העיתונאים המסורתית: "רק אתמול עוד התהלכתי ליד פרות בעיר מגוריי, והיום אני נמצא ליד השחקנים הטובים בעולם. אין יותר טוב מזה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פתחה היום (שלישי) את העידן החדש במועדון, כאשר מאמנה החדש קיקה סטיין, שמונה הלילה במקומו של ארנסטו ואלוורדה, הגיע למתחם האימונים של הקבוצה להצגתו הרשמית, ואף העביר לראשונה את אימון הקבוצה. לאחר מכן, נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית בה שיתף את תחושותיו בקבוצתו החדשה.

עוד לפני סטיין, נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו סיפר: "אני רוצה להודות קודם כל לסטיין שהסכים לקבל את האתגר . בקבוצה כמו ברצלונה תמיד יהיו קשיים אבל היא מתגמלת מאוד בסוף. אני מכירים את דרך המשחק שהוא מאמין והסגנון שהוא דוגל ואנחנו הסכמנו לכך שהוא המתאים ביותר לתפקיד. אני רוצה להודות לארנסטו ואלוורדה על כל פועלו בשנתיים וחצי בהן היה במועדון. היינו צריכים שינוי בעמדת המאמן, למרות שהתוצאות היו טובות".

בהמשך סטיין סיפר: "מכבד את כל מה שקודמי עשה כאן ואני אנסה אפילו ליצור איתו קשר כי יש הרבה דברים בשיטות העבודה שלו שיכולים להביא לי תועלת גדולה. אני מודה לו שהשאיר לי קבוצה במקום הראשון. כשישבתי בבית בחודשים האחרונים, הייתי בטוח שאקבל קבוצה אחרי רצף שלילי. אולי ההפסד בסופר קופה עשה את שלו, אבל צריך בהחלט להודות לארנסטו על העבודה שהוא עשה כאן".


סטיין בברצלונה. "צריך להודות לארנסטו על העבודה שהוא עשה כאן" (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

"פגשתי לראשונה את השחקנים והחיבור היה יוצא דופן. אני בטוח שהם יצעידו את הקבוצה חזרה ליכולת הטובה בעולם כי הם מכירים הרבה מהעקרונות שלי. אני בדרך כלל מקשיב לכולם, אבל קשה מאוד להזיז אותי ממה שאני מאמין. כולם מכירים את הרעיונות שלו ואני מסוגל למות איתם".

המאמן בן ה-61 המשיך: "אני מודה לכולם על ההזדמנות הגדולה שניתנה לי. גם בחלומות הכי ורודים שלי לא הצלחתי לדמיין שאקבל אותה. אני אדם שפועל עם הרבה רגשות ואנסה לשדר אותם לשחקנים כי כולנו יודעים שאנחנו תלויים בהם. אני רוצה לייצר בתוכם ביטחון עצום שיגרום להם לנצח תמיד. רק אתמול התהלכתי ליד פרות במקום מגוריי והיום אני נמצא ליד השחקנים הטובים בעולם. אין יותר טוב מזה".

"מבלי ספק, המטרה שלי היא לזכות בכל מה שאנחנו יכולים. למועדון הזה אין שום מטרה אחרת מלבד להשתפר משנה לשנה ולזכות בכל התארים האפשריים, כשהוא מציג את הכדורגל הכי טוב בעולם. אני חושב שהדרך הטובה ביותר לנצח היא לשחק כדורגל חיובי".


"מסוגל למות על העקרונות שאני מאמין בהם" (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

"נהניתי בכל השנים האחרונות לצפות בליאו מסי ובברצלונה משחקים. מהיום אני מתחיל לאמן את שחקן הטוב ביותר בעולם ואת שותפיו, ואני עדיין לא מבין את משמעות הדבר. אבל שוחחתי איתו כבר הבוקר, כמו גם עם כמה שחקנים נוספים. הם יודעים שאני מעריך אותם מאוד, אבל כל אחד יודע שהוא צריך להישאר במקומו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי