עידן סטיין בברצלונה התחיל: מתאוס פרננדס עשוי לחתום

קיקה סטיין
קיקה סטיין | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן החל את דרכו בקטאלוניה וביטל את יום החופש שהעניק ואלוורדה, קשרה של פלמיירס נפרד מחבריו ועשוי לחתום בימים הקרובים. פויול: "הדרישות כאן מקסימליות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ארנסטו ואלוורדה בכה כשנפרד משחקניו אתמול (שלישי) בבוקר, כוכבי חדר ההלבשה נפרדו ממנו בכבוד גדול ברשתות החברתיות, מליאו מסי דרך לואיס סוארס ועד ג'רארד פיקה, וזהו-זה – עידן חדש מתחיל בברצלונה. המאמן קיקה סטיין שהוצג אתמול במסיבת העיתונאים והבטיח לשחזר את סגנון המשחק שכה מזוהה עם הקבוצה, כבר קיבל החלטה ראשונה כשקיבל את היום החופשי שהיה מיועד להיום. ב"מונדו דפורטיבו", אגב, נחשף כי נציג מהמועדון שוחח עם סטיין לראשונה כבר ביום שישי, חודשיים לאחר שנוצר עימו הקשר הראשון.
 
 
בשער "ספורט" נכתב הציטוט שלו ממסיבת העיתונאים: "מבטיח שנשחק היטב", בעוד ב"מונדו דפורטיבו" הכותרת היא "מבטיח מאמץ אמיתי, באמת עובד". עוד נכתב כי הנשיא הצדיק את פיטוריו של ואלוורדה במטרה להביא לשינוי מיידי בדינמיקה השלילית שנוצרה בקבוצה כדי שתוכל לזכות בתארים העונה". על המתודה שלו נכתב: "כושר גופני גבוה, לשחק אטרקטיבי ובנגיעה, משחק קבוצתי אבל כל אחד יודע היטב היכן הוא צריך לעמוד וגם פתוח לשינויים".
 
 
ההחלטות הראשונות שעומדות בפני המאמן החדש הן איזה חלוץ '9' לצרף לקבוצה לאור פציעתו של לואיס סוארס, וכן עתידם של ז'אן-קלר טודיבו וארתורו וידאל. המאמן רמז אתמול שנשקלת האפשרות שהאלופה תשחק עם שלושה בלמים ונכון לעכשיו יש רק שלושה כאלה בסגל. טודיבו (20) עושה את הדרך הבטוחה לשאלקה ונראה שהמאמן לא יעצור בעד המהלך. הקשר הצ'יליאני מבוקש באינטר וייתכן שהקבוצה תאפשר לו לעזוב.
 


הסיבה: ברצלונה קרובה לצרף את מתאוס פרננדס, קשרה הברזילאי של פלמיירס (21) שיגיע בתמורה ל-7 מיליון יורו ועוד 4 מיליון במשתנים. הדיווח פורסם ב-FOX Sports, Globoesporte ו- ESPN, ועוד נכתב כי הקשר כבר נפרד בהתרגשות מחבריו בחדר ההלבשה. הוא נחשב כמחליפו של סרחיו בוסקטב בשל האגרסיביות שלו לצד היכולת להוליך כדור. הוא כבר נכלל בסגל של נבחרת ברזיל U20.

שחקן העבר קרלס פויול אמר: "אני מאוד מקווה שקיקה סטיין יצליח, תמיד מאחל למועדון את הטוב ביותר. צריך לתת לו זמן ולנתח רק בסויום העונה. אני רוצה להודות לואלוורדה. אני זוכר שבתחילת דרכי לא זכינו בשום תואר כבר חמש שנים. הוא זכה בשתי אליפויות בשנתיים ועזב כשהקבוצה במקום הראשון. אבל הדרישות כאן הן מקסימליות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי