קיקה סטיין ארגן ערב גיבוש: "קשה שלא לשים לב להבדל"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | ברצלונה

המאמן החדש של ברצלונה דאג לכנס את כל שחקניו ואנשי הצוות לארוחת ערב, ב"ספורט" נכתב על "אווירה משוחררת ונוחה" מאז פיטורי ואלוורדה. פאטי צפוי לפתוח לצד מסי וגריזמן נגד גרנאדה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עידן חדש יצא לדרך השבוע בברצלונה עם מינוי קיקה סטיין במקומו של ארנסטו ואלוורדה, אבל רק אתמול (חמישי) זכה המאמן החדש לערוך היכרות אמיתית ראשונה עם שחקניו, כשדאג שכל אנשי הקבוצה יגיעו לארוחת ערב במרכז העיר. היחיד שנעדר היה לואיס סוארס, שנותח לאחרונה על כן לא יכול היה להתייצב.

סטיין מדריך בילה עם שחקניו החדשים בימים שלישי וחמישי ולפני שהיום (שישי) יאיץ את ההכנות למשחק הליגה הקרוב נגד גרנאדה ביום ראשון בקאמפ נואו, מה שיהיה כמובן משחק הבכורה שלו כמאמן הקבוצה, הוא דאג לערוך ערב גיבו. ב"ספורט" הקטלוני מספרים על "אווירה משוחררת ונוחה" מאז עזיבת ואלוורדה ושקשה שלא לשים לב להבדלים מאז שינויי המאמנים.

גם אנשי ואפילו אוהדי אוהדי ברצלונה עד כה מביעים את שמחתם מהשינוי, עוד לפני שהקבוצה כלל עלתה על כר הדשא תחת סטיין, בין השאר בשל כך שסטיין מעניק התייחסות שווה לכולם וגם דאג לשלב בחזרה באימונים את אחד משחקני הבית היותר מוערכים, ריקי פוץ' בן ה-20 – מי שנחשב לילד פלא, אך בכל זאת לא זכה העונה לדקת משחק בקבוצה הראשונה.

ב"מונדו דפורטיבו" נטען שסטיין כבר מגבש את ההרכב שלו למשחק נגד גרנאדה, ממנו ייעדרו עוסמאן דמבלה וכן לואיס סוארס שנותח לאחרונה וקיים חשש אם ישוב העונה למגרשים, כשבספק נמצא ארתור – מה שעשוי להיות חסרון משמעותי לאור השעיית פרנקי דה יונג שספג במחזור שעבר את הכרטיס האדום הראשון שלו בקריירה. גם השוער מארק אנדרה טר שטגן, על אף חזרתו לאימונים, עדיין בספק וייתכן שנטו יעמוד בין הקורות גם מול המדורגת עשירית ב"לה ליגה".

בצד ימין של ההגנה עדיין לא ברור מי מבין סרג'י רוברטו או נלסון סמדו יפתח ואילו בצד שמאל ישחק  ככל הנראה ג'ורדי אלבה, על אף שג'וניור פירפו צפוי לקבל אמון מסטיין, מאמן בטיס ממנה הגיע המגן עד השנה שעברה. גם קרלס אלנייה ייעדר, ועל כן במרכז השדה צפויים לעלות סרחיו בוסקטס, ארתורו וידאל ואיבן ראקיטיץ' ובהתקפה, כמובן, ישחקו אנטואן גריזמן, ליאו מסי ואנסו פאטי שיועדף על פני קרלס פרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי