מונצ'י איים להוריד את הקבוצה מהדשא, זידאן: "נסבול עד הסוף"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של סביליה: "אם השער השני היה נפסל - היינו מפסיקים לשחק". מנגד, הצרפתי לא אהב את התלונות לשופט. בספרד החמיאו לקאסמירו: "הברכה של ריאל מדריד". וגם: המאזן העלוב של האנדלוסים בברנבאו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממש לא הרשימה אתמול (שבת) אך הצליחה לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין לאחר ניצחון 1:2 על סביליה בסנטיאגו ברנבאו. לפני המשחק הציג הקפטן סרחיו ראמוס את גביע הסופר קופה בו זכתה הקבוצה. ובחזרה למשחק –  זה היה הניצחון ה-13 ברציפות של ריאל על היריבה מאנדלוסיה במשחקי הבית – 11 בליגה ועוד שניים במסגרת הגביע. כוכב המשחק היה קאסמירו שרשם צמד בכורה בקריירה שלו. "קאסמירו יוצר, קאסמירו מתקל, קאסמירו כובש. קאסמירו עושה הכל", נכתב ב"מארקה". "קאסמירו הוא הברכה, הוסיפו ב"אס". "91 ימים בלי הפסד, והנה ריאל מפעילה לחץ על בארסה", נכתב עוד ב"מארקה".

מנגד, מרסלו ספג ביקורות. "הוא פחות טוב ושקט הגנתי מפרלאן מנדי, והתקפית זה עדיין לא זה. חזרתו להרכב לא הייתה טובה לא לקבוצה ולא עבורו", נכתב. הברזילאי קיבל את הציון כוכב אחד כמו דני קרבחאל וטוני קרוס. אולם, הברזילאי רשם ציון דרך כשהגיע ל-350 הופעות ליגה במדי ריאל וקיבל חולצה מיוחדת מהמועדון וכך גם רפאל וראן שרשם את משחקו ה-300 בקבוצה.

זינדין זידאן אמר לאחר המשחק: "סביליה הייתה טובה מאוד. בחלק הראשון היינו חסרים קצב משחק וגם כשהכדור היה אצלנו לא היינו טובים. לאחר מכן לחצנו טוב יותר. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות. חשוב להיות טוב כמו ברמה הפיזית, השחקנים צריכים להיות כמו מכונות. אנחנו עובדים קשה בשביל זה. אני חושב שבסופו של דבר הגיע לנו לנצח, זה ניצחון חשוב מאוד. סבלנו הרבה אבל זה יהיה ככה עד לסיום העונה ואני שמח שהמשכנו להיות במסלול הנכון".


ראמוס עם גביע הסופר קופה (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

הבלאנקוס נהנו מלא מעט מזל כאשר השער הראשון של לוקה דה יונג נפסל. מונצ'י זעם על צוות השיפוט ואף אמר שאם השער השני (היו טענות לנגיעת יד של מוניר) היה נפסל – קבוצתו הייתה יורדת מהמגרש. זידאן הגיב: "ראיתי את השער, הייתה עבירה, השופט בדק את המהלך והחליט כך. אני אף פעם לא מדבר על שופטים, זו משימה מורכבת, אני תומך בהחלטות שלהם" ,המאמן נשאל על חאמס רודריגס וגארת' בייל שנופו מהסגל והתחמק: "שניהם לא התאמנו במאה אחוז בימים האחרונים, זה שום דבר אחר".

על כוכב המשחק: "הוא כבש שני שערים וזה קצת לא שגרתי, אני מאוד שמח עבורו. אני חושב שיש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל בהתקפה. אני שמח מאוד על השער הראשון בעיקר כי הוא הגיע מהקו השני. אין ספק שהוא שחקן שיכול להבקיע ברחבה".

קאסמירו עצמו לא שכח לפרגן ללוקה יוביץ' שבישל לו בעקב: "הוא נתן לי אסיסט מהסרטים. אני שמח מאוד לא רק בגלל השערים אלא משום שניצחנו. עבדנו קשה נגד יריבה חזקה. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד. לדעתי זה היה משחק טיפוסי בין ריאל וסביליה, תמיד קשה מולה, לכן היא בצמרת הגבוהה". אחד מהאוהדים הגיע עם שלט למשחק עליו נכתב 'קאסמירו אתה האליל שלי' והברזילאי אמר: "אני מאוד מתרגש, לא רק מכך אלא מכל האהבה של הקהל. יש לי העונג לשחק וליהנות בריאל מדריד בכל יום".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי