זידאן: "אני האליל של אמבפה? הוא המודל לחיקוי עכשיו"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד דיבר לקראת משחק הגביע נגד אוניוניסטאס והתייחס לדבריו של העילוי הצרפתי. על ריינייר, הרכש הטרי: "טכנית הוא טוב מאוד, אבל הסרטונים...". וגם: העזיבה של אודריוסולה והשיטה החדשה במפעל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תחל מחר (רביעי) את דרכה בגביע המלך הספרדי, כשתתארח אצל אוניוניסטאס מהליגה השלישית. כזכור, החל מהשנה משחקי הגביע נערכים בשיטת נוק-אאוט, בניגוד לעונות קודמות בהן התקיימו בשיטת בית-חוץ, מה שאומר שלמרות פערי הרמות הבלאנקוס יצטרכו להיות דרוכים על מנת למנוע מבוכה ולהתקדם בבטחה אל שלב שמינית הגמר.

מי שימשיך להיעדר בשורות ריאל מדריד הוא אדן הזאר, שקרוב להחלמה מלאה מפציעת כף הרגל שספג לפני כחודשיים אך לא צפוי לשוב לפעילות עד לדרבי נגד אתלטיקו בשבת הבאה. בנוסף, סרחיו ראמוס, שנפצע בקרסול בגמר הסופר קופה נגד היריבה העירונית והחמיץ את המפגש עם סביליה בסוף השבוע האחרון, בספק למשחק הגביע ובהתחשב לסדר הגודל של היריבה, צפוי להמשיך לקבל מנוחה.

זינזדין זידאן דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק והתייחס, בין השאר, לעזיבתו הצפויה של אלברו אודריוסולה ולדברים שאמר עליו קיליאן אמבפה. "אנחנו במקסימום ריכוז. זה מפעל חשוב ואנחנו מוכנים מנטלית ויודעים היכן נשחק", אמר הצרפתי באשר לתנאי המגרש בסלמנקה, שלא ממש תואמים את מה שהבלאנקוס רגילים אליו.

זידאן. ריאל חייבת לשמור על דריכות בגביע (Denis Doyle/Getty Images)
זידאן. ריאל חייבת לשמור על דריכות בגביע (Denis Doyle/Getty Images)

על ההשאלה המסתמנת של אודריוסולה אמר זידאן: "יש לו אופציה לעזוב, נראה. הכל יכול לקרות. מה שכן אני יכול להגיד, זה שאני לא אדיח שחקן כדי לשלב אחד אחר".

בנוגע לריינייר, שחתם אתמול רשמית בריאל, המאמן סיפר: "אנחנו יודעים שהוא ישחק אצלנו בעתיד, אבל הוא עדיין לא כאן. מבחינה טכנית הוא שחקן טוב מאוד, אבל מבחינתי הסרטונים… אני מעדיף לחכות ולראות אותו כאן".

אמבפה אמר שזידאן היה האליל הראשון שלו: "הוא המודל לחיקוי עכשיו. אנחנו משמשים דוגמא לאלו שמשחקים כדורגל, אני שימשתי דוגמא כי אולי מישהו כזה או אחר אהב איך שיחקתי".

על שיטת הגביע החדשה: "מניסיוני, בעיקר בצרפת, אני רגיל לשחק משחק אחד. אנחנו מקבלים כל פורמט שעליו יוחלט. יהיה משחק חזק".

ריינייר. זידאן לא מתרגש מהסרטונים (Wagner Meier/Getty Images)
ריינייר. זידאן לא מתרגש מהסרטונים (Wagner Meier/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי