גריזמן הציל את ברצלונה בתוספת הזמן, ניצחון קליל לריאל מדריד

אנסו פאטי
אנסו פאטי | JAIME REINA/AFP via Getty Images

גביע ספרדי: אלופת ספרד נראתה רע מאוד מול איביזה מהליגה השלישית ואף נקלעה לפיגור מוקדם, אך צמד של החלוץ הצרפתי בדקה ה-72 ו-95 מנע מבוכה גדולה עם 1:2 מאוחר. הבלאנקוס גברו 1:3 על סאלאמנקה

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי יצא היום (רביעי) לדרך עם שמונה משחקים – תחילה, ברצלונה נאלצה להזיע עד השנייה האחרונה נגד איביזה הקטנה, אך בזכות שער בתוספת הזמן של גריזמן העלה אותה לשלב הבא. בהמשך: ריאל מדריד התארחה אצל סאלאמנקה וניצחה 1:3 קליל. מחזיקת הגביע ולנסיה ניצחה את לוגרונייס, ואילו טנריפה הדיחה את ריאל ויאדוליד. ויאריאל גברה על ג'ירונה. ריאל סוסיאדד ניצחה את אספניול.

איביזה – ברצלונה 2:1
שלושה ימים בלבד ךאחר משחק הבכורה של קיקה סטיין על הקווים של ברצלונה, ואלופת ספרד נראתה כמו קבוצה אחרת אצל האי השכן. הבלאגורנה אמנם טסה ללא ליאו מסי וג'רארד פיקה, אך ההרכב שפתח היה מורכב בעיקרו משחקי הקבוצה הבכירה, במשחק שהיה אמור להיות מעין טיול.

אך לא כך היום הדברים עבור בארסה, שנראתה רע מאוד על כר הדשא של הקבוצה מהליגה השלישית בספרד. כבר אחרי תשע דקות של כדורגל סטיין ראה את הנורא ביותר – התקפה מהירה של הגיעה לרגליו של פפ קבאייה, והחלוץ הצליח להכניע את נטו בעזרת נגיחה אחת קטלנית. לברצלונה לא הייתה תשובה, ולמרות הרכב הכולל את אנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג ואיבן ראקיטיץ', במהלך המחצית הראשונה היא כלל לא בעטה למסגרת.


פתיחה מסחררת. שחקני איביזה חוגגים (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

נראה שבמהלך ההפסקה סטיין שטף את שחקניו, משום שבמהלך החצי השני נראו מספר מהלכים המזכירים את הקבוצה מקטלוניה, הרבה בזכות כניסתו של ג'ורדי אלבה למגרש. בדקה ה-72 האורחים נשמו לרווחה כשדה יונג מצא את גריזמן במסירת אומן וסידר לצרפתי שער שוויון במשחק. בתוך תוספת הזמן אלבה הראה כמה
הוא משמעותי בעמדתו כשזיהה את גריזמן פורץ לתוך הרחבה היריבה, והחלוץ השלים מהפך בדקה ה-95 ושלח את ברצלונה לשלב הבא.

אוניוניסטס סאלאמנקה – ריאל מדריד 3:1
כמו ברצלונה שעשתה זו לפניה, גם ריאל מדריד נאלצה להזיע מעט מול יריבה מהליגה השלישית בספרד, כשהבלאנקוס פגשו את קבוצת האוהדים של סאלאמנקה. זה התחיל טוב עבור זינאדין זידאן וחניכיו, כשגארת' בייל כבש בדקה ה-18 שער יתרון מהיר והרגיע את כולם.

אחרי המחצית הראשונה החד-צדדית, הרגע הגדול של הקבוצה המקומית הגיע בדקה ה-57 כשאלברו מורייו לקח את הכדור, התקדם עד לרחבה ושיגר בעיטה נהדרת לחיבורים של אלופנס אראולה. השוויון במשחק החזיק חמש דקות בלבד, אז מרסלו הוציא כדור רוחב וגרם לשער עצמי של חואן גונגורה. בתוספת הזמן של המשחק בראים דיאס יצא לריצת סולו אישית וחתם את המשחק עם 1:3 לריאל מדריד.



צלחו את המשוכה. שחקני ריאל מדריד חוגגים אצל סאלאמנקה (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

תוצאות נוספות
אלצ'ה – אתלטיק בילבאו 1:1 (5:4 בפנדלים)

לוגרונייס – ולנסיה 1:0

טנריפה – ריאל ויאדוליד 1:2

ג'ירונה – ויאריאל 3:0

ריאל סוסיאדד – אספניול 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי