עוד חדשות רעות לסימאונה: ז'ואאו פליקס יחמיץ את הדרבי בשבת

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הכוכב הפורטוגלי לא הצליח להתאושש מהפגיעה שספג נגד לגאנס והמועדון כבר פרסם את דו"ח הפציעה שלו. וגם: נתון האימה של מאמן הקולצ'ונרוס

(גודל טקסט)

ביום שבת יפגשו ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד בסנטיאגו ברנבאו לדרבי הגדול של בירת ספרד. הבלאנקוס קיבלו בשורות רעות בתחילת השבוע כשהצוות הרפואי אישר כי אדן הזאר ייעדר מהדרבי, וגם בצד השני של העיר יש חדשות לא טובות. ז'ואאו פליקס, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון שהתקשה להרשים עד עתה – יחמיץ את המשחק בשבת בשל הפציעה ממנה סבל נגד לגאנס ביום ראשון האחרון. פליקס לא הצליח להתאמן אתמול (שלישי) והיום (רביעי) בשל בעיית שרירים.

 
עד עתה, הפורטוגלי שהגיע בקיץ בתמורה ל-126 מיליון יורו, כבש ארבעה שערים בלבד והוסיף שני בישולים ב-24 הופעות. משחק טוב נגד יריבה גדולה כמו ריאל מדריד, כפי שעשה בקדם העונה בקיץ (3:7 לאתלטיקו) היה יכול לעזור לו מאוד אך הקבוצה שנמצאת בכושר רע בין כה – תצטרך להסתדר בלעדיו.

לעומת זאת, קוקה חזר להתאמן עם כדור ויש אופטימיות בנוגע לשיתופו. שחקן המפתח בקבוצה יהיה אלברו מוראטה שבדיוק היום, 28 בינואר, השלים שנה במדי אתלטיקו מדריד. הוא כבש 16 שערים בפרק הזמן הזה (42 הופעות) – יותר מכל אחד אחר (אנחל קוראה שני עם שבעה כיבושים). עשרה הגיעו השנה ולפחות הוא עומד בציפיות. תשעה משעריו הגיעו בנגיעה אחת אגב.

בספרד נכתב על המצב הקשה של אתלטיקו שסיימה רק בתיקו מאופס נגד הלפני אחרונה בטבלה. בשלב הזה של העונה, 21 מחזורים – דייגו סימאונה מעולם לא היה מחוץ לליגת האלופות.   העונה השיגה אתלטיקו 36 נק' בלבד – הכי מעט שלה להוציא את עונת 2016-17. מאז העונה המלאה הראשונה של סימאונה (2012-13) – אתלטיקו דורגה ארבע פעמים במקום השני, פעם אחת במקום השלישי ופעם אחת נוספת במקום הרביעי. אשתקד היו לה 44 נק' בשלב הזה של העונה. 
 
 

מוראטה מול ראמוס. החלוץ הוא התקווה הגדולה של אתלטיקו בדרבי (Francois Nel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי