סטיין: "לא קורא את הביקורות", דיווח: בארסה הציעה 100 מ' יורו על רישארליסון

רישארליסון
רישארליסון | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הקטלונים יפגשו בחמישי את לגאנס (19:55, ספורט2) והמאמן אופטימי למרות היכולת הרעה לאחרונה: "השחקנים מבינים את הרעיונות שלי". אברטון דחתה הצעת ענק על הברזילאי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה מחפשת חלוץ. ב"סקיי ספורטס" דווח הערב (רביעי) כי הקבוצה הגישה הצעת ענק של 100 מיליון יורו על כוכבה של אברטון, רישארליסון. עם זאת, נרשם כי הטופיז דחו את ההצעה של השחקן בן ה-22 כדי לא לפגוע מקצועית בקבוצה בשלב זה של העונה. שחקן נבחרת ברזיל כבש העונה שמונה שערים בפרמיירליג והוסיף עוד שלושה בישולים.

בתוך כך, שלב שמינית הגמר של הגביע הספרדית יימשך מחר (חמישי), כאשר ברצלונה תארח באצטדיון הקאמפ נואו את לגאנס (19:55, ספורט2). זה יהיה משחקו הרביעי של קיקה סטיין כמאמנם של הקטלונים, ואי אפשר להגיד שהקבוצה הרשימה תחתיו.

במשחק הבכורה שלו בארסה גירדה בקושי ניצחון 0:1 על גרנדה, לאחר מכן סיפקה הופעה מביכה בסיבוב הקודם של הגביע מול איביזה מהליגה השלישית, שהובילה ורק בתוספת הזמן של המשחק הבלאוגרנה הפכו את התוצאה וניצחו 1:2 בזכות צמד של אנטואן גריזמן. בשבת האחרונה הקבוצה סיפקה הופעה רעה נוספת,כשהפסידה 2:0 לוולנסיה בליגה תוך הצגת יכולת חלשה.


קיקה סטיין (Eric Alonso/Getty Images)

כעת ברצלונה תנסה סוף סוף להרשים קצת יותר ולהעפיל לרבע הגמר, כשמולה ניצבת הקבוצה מהמקום ה-19 בליגה. לגאנס הצליחה להקשות מאוד על הקטלונים במפגש בין הקבוצות בליגה שהתקיים לפני כחודשיים וחצי, ובו בארסה ניצחה 1:2 בדקה ה-79 אחרי מהפך בתקופתו של ארנסטו ואלוורדה.

מאמנה החדש של ברצלונה, קיקה סטיין, שלמרות שנמצא זמן מועט בתפקיד סופג כבר לא מעט ביקורות, דיבר היום במסיבת העיתונאים של הקבוצה. "אנחנו יודעים שנצטרך סבלנות מול לגאנס ואנחנו מבינים שלאורך רוב המשחק ניקח את היוזמה. במקביל, נצטרך למזער את האפשרויות של היריבה להתקיף אותנו. הגביע הוא מטרה שלנו ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

ההפסד האחרון בוולנסיה: "זה היה כואב, אבל זה לא יגרום לנו לשנות את התפקוד היומיומי שלנו. אנחנו רוצים לתקן את הדברים שאנחנו טועים בהם. אנחנו רוצים לשפר, שהקבוצה תשחק טוב יותר ותנצח. אנחנו נשארים יציבים למרות ההפסד ומשוכנעים במה שאנחנו עושים".


ליאו מסי מאוכזב מול ולנסיה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

חלון ההעברות: "ראשית כל, אני מרוצה מהסגל שיש לנו. אנחנו לא מכחישים שאנחנו רוצים לצרף שחקן אחד, אבל בכל מקרה אני סומך על מה שיש לי כרגע. אם מישהו יצטרך, נקבל אותו בברכה. אם לא, אני אשמח להמשיך לעבוד עם הסגל הנוכחי שלי".

הביקורת עליו: "אני בדרך כלל לא קורא את מה שאומרים עליי וחושב אם זה נכון או לא. אני לא שומע כלום. ברור לי מה אני צריך לעשות.  אני מתמקד בביצוע התפקיד שלי בצורה הכי טובה שאפשר. עשינו אתמול אימון מצוין והייתי מאושר לראות את זה. תמיד אפשר לעשות דברים יותר טוב, אבל אני שמח שהשחקנים מבינים את הרעיונות שלי מהר. אתם תראו את זה בקרוב".

החזרה לעניינים של ארתור, שיובש בתקופת ואלוורדה: "במשחק מול ולנסיה הוא פתח בהרכב, שיחק 55 דקות ועשה הרבה דברים טובים על הדשא. עדיין חסר לו קצת חדות וקצב בגלל הבעיה שהייתה לו, אבל הוא ישתפר. הוא מרגיש טוב והוא שחקן נהדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי