צפו בתקציר: מסי כבש צמד ובישל ב-0:5 של ברצלונה על לגאנס

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד המאכזב לוולנסיה, אלופת ספרד עלתה לרבע הגמר הגביע עם משחק חלק נגד הקבוצה הקטנה ממדריד. גריזמן הבקיע ראשון, לנגלה וארתור הוסיפו. סביליה הודחה בעקבות הפסד 3:1 מביש למיראנדס מהליגה השנייה

קבוצות: לגאנס ברצלונה
(גודל טקסט)

משחקי הגביעים ברחבי אירופה נמשכו הערב (חמישי) כשבספרד שיחקו את שלב שמינית הגמר. תחילה, ברצלונה הציגה משחק נהדר מול לגאנס וניצחה 0:5 חלק. לאחר מכן, סביליה הציגה משחק מביש מאוד אצל מיראנדס מהליגה השנייה והודחה לאחר 3:1. בצרפת, ליון גברה 1:2 על ניס לאחר דרמה בדקות האחרונות.

ברצלונה – לגאנס 0:5
ברצלונה רשמה ביום שבת האחרון את ההפסד הראשון בעידן קיקה סטיין על הקווים, והערב (חמישי) היא הצליחה לחזור בביתה למסלול החיובי, זאת לאחר 0:5 חלק על לגאנס הצנועה במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי.

עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה להבין שסטיין לוקח את המשחק ברצינות מלאה, שהציב ב-11 שלו את ההרכב החזק ביותר שלו. הקפטן ליאו מסי פתח בחלק הקדמי לצידם של אנסו פאטי ואנטואן גריזמן, כאשר ארתורו וידאל, פרנקי דה יונג והושער מארק אנדרה טר שטגן קיבלו גם הם את חולצת ההרכב.


שחקני ברצלונה חוגגים. עלו לרבע הגמר ללא בעיות (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

כבר אחרי ארבע דקות הכדור נחת ברשת של לגאנס, כשנלסון סמדו סידר לגריזמן שער קליל. החגיגה הצרפתית במגרש המשיכה בדקה ה-27, אז הבלם קלמון לנגלה עלה היטב לקרן שהרים מסי ונגח את ה-0:2 של בארסה.

מסי עצמו התכבד בשער השלישי של קבוצתו, זאת לאחר שגבר על שחקני ההגנה בירוק ונעזר מעט ברגלו של הבלם רודריגו טארין. בדקה ה-77 גפ ארתור הצטרף לרשימת המבקיעים, לאחר שעמד במקום הנכון לכדור חוזר מבעיטה של מסי וחגג שער ראשון מאז החזרה מהפציעה. בדקה ה-89 מסי קינח את המשחק, כשעקף את השוער פיצ'ו קויאר ומצא את הרשת העליונה.

מיראנדס – סביליה 1:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
סנסציית העונה בספרד. כבר היו קבוצות מהליגה הראשונה שהודחו על ידי קבוצות מליגות נמוכות יותר, לפעמים בעקבות עקיצות מאוחרות או לאחר ניצחון בבעיטות הכרעה. מה שהיה הערב אצל מיראנדס לא עונה על אף אחד מהדברים האלו. הקבוצה מהליגה השנייה בספרד אירחה הערב את סביליה מהמקום השלישי בליגה הבכירה, וכבר מהרגע הראשון הראתה כי בעלת הבית.

כבר אחרי שבע דקות של כדורגל התקפי מאוד, המארחת חגגה. מתאוס אייאס הברזילאי התכבד בשער היוקרתי, לאחר שהסתובב על כל שחקני ההגנה והכניע את תומאס ואצליק. הערב הנפלא של אייאס המשיך במחצית הראשונה, כשבדקה ה-30 הוא מצא את הרשת שוב וגרם לכולם לתפוס את הראש במגרש הקטן. החניכים של ז'ולן לופטגי נראו רע מאוד, ובדקה ה-54 גם העניקו ליריבה כדור עונשין. זינוק נהדר של ואצליק מנע שער שלישי במשחק, לאחר בעיטה אלברו פנייה. בדקה ה-85 שופ דבר כבר לא מנע ממיראנדס שער שלישיף לאחר שאלברו ריי נותר לבד ברחבה. נוליטו צימק בתוספת הזמן אך סביליה לא עשתה מעבר. 

ניס – ליון 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הדרמה הגדולה ביותר של הערב. מצד אחד פטריק ויירה והקבוצה המוכשרת שלו, אך מנגד הגיעה הקבוצה האורחת של רודי גרסיה, שנראית טוב מאוד בתקופה האחרונה. כבר בדקה ה-15 מקסוול קורנט סידר לקבוצתו שער יתרון, לאחר שמצא בדיוק רב את מוסא דמבלה, שעצר על החזה והכניע את וולטר בניטס מקרוב. ניס נלחמה ללא הכרה על שער השוויון, שהושג לבסוף בדקה ה-89, כאשר הבלם דאנטה מצא את אדם אונאס בכדור ארוך מאוד, והאלג'ירי הבקיע שער יפהפה. כבר היה נראה שהמשחק בריביירה ילך להארכה, אך בדקה ה-93 ליון זכתה לפנדל מאוחר מאוד, אותו תרגם הוסם אואר בן ה-21 לשער ניצחון והעלה את קבוצתו לרבע הגמר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי