סוכנו של בייל: "הוא ישלים את חוזהו בריאל, זה לא רק עניין כלכלי"

גארת' בייל
גארת' בייל | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ברנט: "הכי קל להגיד 'תוותר על כסף ותשחק יותר', אבל חשוב לו אורח החיים שלו ושילדיו יגדלו במדריד. לא היה סיכוי שיחזור לטוטנהאם". וגם: בספרד מחמיאים לזידאן שקבוצתו בתמונת הטרבל לראשונה מאז 2014

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד השתלטה על פסגת הטבלה מחדש והצליחה לנצח 0:1 את אתלטיקו מדריד בדרבי. לראשונה מאז עונת 2013/14, חלום הטרבל שלה חיי וקיים, וביום חמישי היא תפגוש את ריאל סוסיאדד (21:55, ספורט4) בתקווה להעפיל לחצי גמר גביע המלך לראשונה בתקופתו של הצרפתי. בספרד החמיאו למאמן זידאן וכינו אותו "ד"ר זיזו". הצרפתי זכה לשבחים על החילופים הנכונים שביצע בדרבי, על שיטות המשחק המגוונות שלו (ארבעה מערכים), הגנת הברזל ושיא ההיסטורי של אי ספיגות במועדון (13 שערי חובה בלבד), רצף 21 משחקים ללא הפסד הזכירו את העוצמות של קאסמירו ופדה ואלוורדה בקישור האחורי.

מי שלא חלק מההצלחה הוא גארת' בייל. הוולשי, שלפי הדיווחים היה על הכוונת של טוטנהאם בחלון ההעברות בחורף, אמנם שבר בצורת ארוכה בת חמישה חודשים כשכבש במשחק הגביע נגד סלמנקה, אך לא נכלל בסגל במשחקים האחרונים למרות שחזר מפציעה ורשם בסה"כ שתי הופעות בשבעה משחקים בחודש ינואר.

סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, התראיין שוב בנוגע לעתידו של הוולשי והכחיש אפשרות שהאקסית רצתה להחזיר את בייל ושהוא ישלים את חוזהו בריאל מדריד עד 2022.  ברנט אמר: "לא הייתה הצעה מטוטנהאם, ואם הנשיא דניאל לוי ביקר במדריד או לא – זה לא מתפקידי לומר. יש הרבה אנשים כותבים מאמרים ומביעים דעה מבלי לדעת מה שקורה. רק זידאן, הנשיא ככל הנראה ובייל יודעים מה קורה".

על העתיד: " הוא לא יעזוב את מדריד. הוא מאוד שמח כאן ובואו נודה בזה, כלכלית, רוב הקבוצות מחוץ לליגה שלו. קל מאוד להגיד 'תוותר על הכסף ותלך לשחק במקום אחר', אבל זה לא סתם קשור לכסף. מדובר גם באורח החיים שלו, העובדה שילדיו גדלו במדריד. הוא רואה עתיד במדריד. אני מקווה שכאשר יסיים את חוזהו בקבוצה הוא יישב איתי ועם בני משפחתו ויחליט בתבונה מה הצעד הבא".

עוד בריאל מדריד, בספרד החמיאו לצמד סרחיו ראמוס-רפאל וראן. אמנם נכתב שדני קרבחאל מאוד יציב בשני צידי המגרש ויכולתו של פרלאן מנדי בצד שמאל היא "אוצר של ממש", אך צמד הבלמים של זיזו נמצאים אולי בכושר הטוב ביותר שלהם מזה זמן רב. בשני ההפסדים היחידים של ריאל מדריד העונה – השניים לא שיחקו. במהלך התבוסה נגד פ.ס.ז' – ראמוס היה מושעה, ובמהלך ההפסד 1:0 במאיורקה זכה הצרפתי למנוחה. ריאל לא הפסידה אף לא מ-23 המשחקים בהם השניים שיחקו יחד. צמד הבלמים היחידים באירופה שמתקרבים לרקורד כזה הם וירג'יל ואן דייק וג'ו גומס מליברפול עם 20 הופעות.
 

 
סרחיו ראמוס ורפאל וראן ( Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי