מסי תקף את אבידל במפתיע: "שכל אחד ייקח אחריות על מעשיו"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של ברצלונה פירט על ההחלטה להיפרד מוואלוורדה וטען שיש שחקנים שלא היו מרוצים, הכוכב הכי גדול ענה ברשתות החברתיות: "הוא קושר את השחקנים לשמועות ודברים לא נכונים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לא שקט בברצלונה. הקבוצה של קיקה סטיין אמנם התאוששה מההפסד 2:0 בוולנסיה עם 0:5 מוחץ בגביע על לגאנס ו-1:2 על לבאנטה בליגה ביום ראשון, אבל במועדון עדיין ממשיכים לעסוק במאמן הקודם, ארנסטו ואלוורדה שפוטר בחודש שעבר.

זמן קצר לאחר שנודע כי ברצלונה איבדה לשארית העונה גם את עוסמאן דמבלה, המנהל המקצועי אריק אבידל העניק התייחסות ראשונה להחלטה להיפרד מוואלוורדה: "הוא החל את עבודתו במועדון בקיץ הראשון שלי בתפקיד. חיפשנו כבר אלטרנטיבות, אבל הנשיא החליט להאריך את חוזהו. זו הייתה החלטת מועדון, אבל ראינו את הבעיות מבעוד מועד כי הבעיה לא הייתה בתוצאות. זה אף פעם לא קל לבצע החלטות כאלה, אבל אחרי הקלאסיקו ב-18.12 התחלנו לדון בכך ולעסוק בזה בשנית".

עוד אמר אבידל על ההחלטה לפטרו לאחר ההפסד בסופר-קופה: "צפיתי במשחק ולא אהבתי את הדרך ששיחקנו ולא את התוצאה. הסתכלתי על הפרטים, טקטיקה, גישה, ולא אהבתי את מה שראיתי. שחקנים רבים לא היו מרוצים או לא עבדו קשה וזה היה חלק חשוב בהחלטה. יש דברים שבתור שחקן עבר אני יכול להריח ואמרתי למועדון את דעתי וההחלטה התקבלה".

אלא שלדבריו של אבידל שפורסמו באתר "ספורט", הפתיע כאשר הגיב הכוכב הגדול ליאו מסי: "אני באמת לא אוהב לעשות דברים כאלה, אבל אני חושב שכולם צריכים לקחת אחריות על מעשיהם. השחקנים על מה שקרה על הדשא ואנחנו גם הראשונים לדעת שלא היינו טובים, אבל ישנה גם אחריות להנהלה על ההחלטות שלה. אם מדברים על שחקנים אז צריך לציין את שמותיהם, כי אחרת כולם מתלכלכים ונקשרים לשמועות ודברים שהם לא נכונים".


מסי מגיב לדברי אבידל בצעד לא שגרתי (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי