שלושה בישולים למסי, ברצלונה חזרה מפיגור פעמיים ל-2:3 על בטיס

ליאו מסי, סרחיו בוסקטס
ליאו מסי, סרחיו בוסקטס | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

אלופת ספרד נראתה רע וראתה את המארחת עולה ליתרון בשני מקרים במחצית הראשונה, אבל הקפטן הושיע שוב ושמר על פער שלוש נקודות מריאל מדריד. פקיר ולנגלה כבשו שער כל אחד והורחקו

קבוצות: בטיס ברצלונה
(גודל טקסט)

היא ירדה פעמיים לפיגור והייתה רחוקה מלהרשים, אבל ברצלונה צלחה הלילה (ראשון) מחזור נוסף בליגה הספרדית עם ניצחון חוץ 2:3 על בטיס, ששמר אותה במרחק שלוש נקודות מהמוליכה ריאל מדריד. וכמובן שהאחראי לזה הוא ליאו מסי, שאמנם לא הבקיע הפעם אך בישל את כל השערים של הקטלונים.

זה התחיל רע מאוד מבחינת האלופה, כאשר הירוקים-לבנים קיבלו בעיטת עונשין בדקה השישית לאחר נגיעת יד של קלמן לנגלה. סרחיו קנאלס ניגש לבעיטה ושם את זה בפנים כדי להעלות את בטיס ליתרון. שלוש דקות בלבד חלפו וההברקה הראשונה של הפרעוש הגיעה, עם מסירת צ'יפ נהדרת לפרנקי דה יונג, שהוריד על החזה ושלח פנימה. בדקה ה-26 ארתורו וידאל איבד כדור במרכז המגרש ונביל פקיר העניש, כשדהר קדימה ושיגר בעיטה מחוץ לרחבה שהכניעה את מארק אנדרה טר שטגן. בארסה נראתה רע, אבל מצאה את השוויון על סף הירידה להפסקה ממצב נייח שהגביה מסי לבוסקטס, שהשתלט ברחבה וכבש.

המהפך הגיע בדקה ה-72, שוב מכדור חופשי. הקפטן הקשית, לנגלה התעופף מעל גידו רודריגס ונגח פנימה. חמש דקות לאחר מכן, פקיר הורחק בצהוב שני בעקבות תיקול על לנגלה ללא כדור. תוך שתי דקות גם הצרפתי הורחק, לאחר שבעט בחואקין מאחור וראה גם הוא צהוב שני.

נראו רע, אבל צלחו משוכה נוספת. שחקני בארסה חוגגים (Aitor Alcalde/Getty Images)
נראו רע, אבל צלחו משוכה נוספת. שחקני בארסה חוגגים (Aitor Alcalde/Getty Images)

עד המפגש עם נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, לברצלונה נותרו שני משחקי בית בליגה על מנת לשפר את המומנטום בו היא נמצאת ואת היכולת שהיא מציגה על הדשא. בשבוע הבא יארחו הקטלונים את אייבאר, ומחזור לאחר מכן את חטאפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי