בצרפת בטוחים: מסי מאמלל את גריזמן ומוביל חרם נגדו

אנטואן גריזמן, ליאו מסי
אנטואן גריזמן, ליאו מסי | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

ספרד סוערת: לפי "פראנס פוטבול", לא רק שהקפטן מעדיף למסור לכל אחד אחר - הוא גורם להתנכלות לצרפתי בחדר ההלבשה משום שזכה במונדיאל. הנחמה היחידה של החלוץ - היורו הקרוב: "לא אוותר, לא אעזוב, עדיף לחייך"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
עם הגעתו לברצלונה בקיץ הבין אנטואן גריזמן שבניגוד לימיו באתלטיקו מדריד – הוא לא יהיה הכוכב הראשי בהצגה, אלא שני רק לליאו מסי. אולם הוא לא האמין כנראה עד כמה השתלבותו בשורות האלופה תהיה קשה. גריזמן כבש 12 שערים בחצי עונה והציג מספרים סבירים. "הבעיה של הצרפתי היא שהקבוצה לא הייתה זקוקה לו וגם תג המחיר בטח לא הוסיף לו. הוא משחק בעמדה של מסי", ניתח העיתונאי לואיס מסקרה מ"ספורט". אלא שהיכולת מאכזבת. לפי דיווחים בצרפת ב"פראנס פוטבול" מסי מוביל את חבריו לסוג של חרם על הצרפי ומקשה עוד יותר את החיים עבורו.

בכתבה נכתב "שניהם יחד בזה בלתי אפשרי. ברור שגריזמן לא מוצא את מקומו – בהוראה של מסי". נאמר כי מסי, שבישל רק במחזור האחרון שלושה שערים – מוסר לכולם אבל לא לגריזמן. הוא תמיד יעדיף למסור לשחקן אחר ולא משנה אם הוא בעמדה פחות טובה, או לבעוט בעצמו לשער. עוד נכתב "גריזמן מיוסר, עם הפנים באדמה".

גריזמן לא מסתדר בחדר ההלבשה ומתקשה מאוד ביום-יום. הוא מרגיש שכל השחקנים הם כמו נתינים של מסי המלך ואף אחד לא עוזר לו. אבל הוא לא מתכוון להישבר. "אני לא אוותר. אני לא מתכון לעזוב ואתגבר על ההתנהגות הזו מצד השחקנים בחדר ההלבשה. אולי הם מקנאים בי בגלל הזכייה במונדיאל. אני לא אשבר, עדיף לחייך!". 

מנגד, לפי "ספורט",  המזוהה עם המועדון, מדובר בשקר מוחלט. הם טוענים שהחלוץ מעולם לא שוחח עם "פראנס פוטבול", גם לא בערבי הגאלה של כדור הזהב וגם לא התבטא כך בפני הקרובים לו ביותר ולא סיפר על קבלת פנים קרה בחדר ההלבשה.

בכל מקרה, החלוץ מוצא נחמה אחת – היורו הקרוב עם נבחרת צרפת יהיה כמו בלון חמצן ענק עבורו. וה מה שיציל אותו – עוד תואר גדול במדי הנבחרת הצרפתית. לגבי העתיד? קשה לדמיין מה יהיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי