ברצלונה הודיעה: עוסמאן דמבלה ייעדר כחצי שנה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אלופת ספרד הוכיחה כי הצרפתי סובל מפציעה ארוכה וכעת תוכל להחתים חלוץ שמשחק בליגה המקומית, זאת בהתאם לחוקי הליגה ואישור הוועדה הרפואית. וויליאן ז'וזה יצטרף?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי פציעתו של לואיס סוארס, שגמר את העונה, בברצלונה הודיעו הערב (שלישי) כי גם עוסמאן דמבלה כבר לא ישוב לשחק ב-2019/2020. הצרפתי, שסובל מחוסר מזל גדול מאז שהגיע ולא מצליח לייצר רצף של משחקים, ייעדר כחצי שנה.

השחקן בן ה-22 עבר היום ניתוח בפינלנד ולאחריו התברר זמן ההיעדרות הצפוי שלו. הוא סובל מקרע שלם בחלק האחורי של הירך הימנית, ועל פי חוקי הליגה הספרדית, אם לקבוצה נפצעים שני שחקני התקפה לתקופה של יותר מחמישה חודשים – היא יכולה לצרף שחקן התקפה מקבוצה אחרת בליגה גם מחוץ לתקופת חלון ההעברות.


לואיס סוארס (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

ישנה ועדה רפואית שמורכבת משישה רופאים, ולברצלונה יש 20 יום להציג בפניה את דו"ח המנתחים על מנת להוכיח את תקופת ההיעדרות של שחקניה. לאחר מכן, לוועדה ישנם 72 שעות בהן תצטרך לקבל החלטה האם הקבוצה זכאית לצרף שחקן.

אם וכאשר האישור יתקבל, בארסה תקבל חלון של 15 ימים להחתים שחקן. על פי הדיווחים, במועדון הקטלוני, אשר חווה בעיות רבות בתקופה האחרונה, יעשו הכל כדי לגרום לדבר לקרות כמה שיותר מהר, כשוויליאן ז'וזה מריאל סוסיאדד כבר סיכם עקרונית בקבוצה, כך מדווח בתקשורת הספרדית.


וויליאן ז'וזה. בקרוב לצד ליאו מסי? (Harriet Lander/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי