צפו בתקציר: 0:1 לאתלטיק בילבאו על גרנאדה בחצי גמר הגביע

שחקני אתלטיק בילבאו
שחקני אתלטיק בילבאו | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הקבוצה הבאסקית המשיכה את המומנטום החיובי מרבע הגמר ורשמה ניצחון ביתי חשוב, בדרך לגומלין שייערך בעוד כשלושה שבועות. איקר מוניאין הכריע (42) לאחר בישול נהדר של אינאקי וויליאמס

(גודל טקסט)

הריצה הגדולה של אתלטיק בילבאו נמשכת. אחרי שהדיחה את ברצלונה בשלב רבע הגמר, הקבוצה מחבל הבאסקים עשתה הערב (רביעי) צעד חשוב לעבר משחק הגמר, כאשר גברה 0:1 על גרנאדה, במסגרת המשחק הראשון בין השתיים. משחק הגומלין ייערך בעוד כשלושה שבועות.

כמו במשחק הקודם במסגרת הגביע, השחקנים באדום-לבן עלו לכר הדשא באצטדיון ה"סן מאמס" שהיה מלא עד אפס מקום ורועש מאוד. השליטה של השחקנים המקומיים הייתה למעשה מהרגע הראשון, כשבמרכז העניינים עמד אינאקי וויליאמס, שנמצא לאחרונה בכושר אדיר.

בדקה ה-42 החלוץ חדר לתוך הרחבה של האורחת בזכות המהירות האדירה שלו, וסידר לאיקר מוניאין את שער הניצחון של בילבאו. בדקה ה-60 אנדר קאפה קלט כדור בקו ה-16 והצליח למצוא את הרשת בזכות בעיטה שטוחה, אך שופטי המסך קבעו כי וויליאמס, שהיה בעמדת נבדל, היה חלק פעיל במהלך ופסלו את השער. גרנאדה לא הצליחה להראות את היכולת המוכרת, יצרה חמישה מצבי הבקעה במשחק בלבד, לעומת 22 של היריבה והמשחק הסתיים בניצחון מוצדק של אתלטיק בילבאו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי