ברצלונה קיבלה אישור להחתים חלוץ, בריית'וויט יצטרף?

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הקטלונים רשאים מעתה לצרף לסגל שחקן התקפה בעקבות הניתוח שעבר עוסמאן דמבלה שגמר את העונה, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם על סיכום עם הדני בן ה-28 שיגיע מלגאנס תמורת כ-10 מיליון יורו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה סופי: ברצלונה קיבלה הבוקר (שני) את אישור ראשי ה"לה ליגה" כדי להחתים חלוץ. כזכור, ברצלונה ביקשה אישור חריג להחתים שחקן התקפה בשל פציעת עוסמאן דמבלה, שנותח וישוב רק בעונה הבאה, ועל פי חוקי הליגה היא תוכל כעת, בשל האישור שניתן, לצרף שחקן התקפה מהליגה המקומית בלבד.

בורסת השמות חוגגת בימים האחרונים וגם הבוקר, במקביל למתן האישור, התקשורת בספרד סתרה את עצמה באשר לזהות המחליף שימלא את מקומו של דמבלה וגם את של לואיס סוארס שטרם ברור מתי ישוב לכר הדשא, אם בכלל יעשה זאת העונה. בעוד שבמספר כלי תקשורת נטען כי אנחל רודריגס מחטאפה יגיע, מי שכבש מולם בשבת ואתמול הכחישו זאת במועדון, ב"מונדו דפורטיבו" הצהירו שהחלוץ הנבחר הוא הדני מרטין בריית'וויט, שב-24 משחקים העונה בלגאנס כבש שישה שערים.

בריית'וויט בן ה-28, שיכול לשחק בחוד וגם באגף שמאל, הגיע ללגאנס כמושאל בעונה שעברה ממידלסברו האנגלית וב-19 משחקים כבש חמישה שערים – הראשון היה מול ברצלונה – וגם בישל חמישה נוספים. ביולי האחרון הוא סיכם על הישארותו ונרכש תמורת חמישה מיליון יורו, בכך הפך לשחקן השני הכי יקר בתולדות המועדון, וחוזהו אמור להסתיים בקיץ 2013, אלא שברצלונה תשלם עבור העברתו כעשרה מיליון יורו.


הרכש החדש של ברצלונה? בריית'וויט (Catherine Ivill/Getty Images)

במהלך השבועות האחרונים נקשרו עוד שמות נוספים כמי שברצלונה עקבה אחריהם, ביניהם לורן בן ה-26 מבטיס, אותו מכיר המאמן קיקה סטיין מקרוב, לוקאס פרס ב-31 מאלאבס ווויליאם ז'וזה מריאל סוסיאדד ורודריגו מוולנסיה. הבעיה של ברצלונה הייתה שהיא יכלה להרשות לעצמה לשלם עד 20 מיליון יורו, כך שמועמדות רובם נפלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי