Sport1 Banner

בריית'וויט יחתום בברצלונה ביממה הקרובה, לאפורטה קרא להנהלה להתפטר

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

תשלם את סעיף השחרור של החלוץ (18 מיליון יורו). בספרד נחשף מסמך בן 36 דפים המאשר את הפרסום על הפגיעה המתוכננת בשחקנים ברשתות החברתיות. הנשיא לשעבר זעם: "מתנהגים כמו במאפיה ומכתימים את המועדון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד עדיין לא נרגעים מהפרסום אתמול (שני) לפיו ברצלונה שכרה חברה חיצונית (I3 Ventures) כדי להזיק לליאו מסי ושחקנים נוספים ברשתות החברתיות תוך שיפור התדמית של נשיא המועדון ג'וזף ברתומיאו. בתוכנית הרדיו הספרדית "El Larguero" נחשף מסמך בן 36 עמודים שמהווה הוכחה, טוענים בספרד, לכך שהחברה אכן ניהלה שישה חשבונות רשתות בחרתיות שעשו את העבודה לבקשת ברתומיאו. המסמך חתום על ידי  'Nicestream' ואוסף תנועה של ששת חשבונות ברשתות החברתיות. מדובר בין היתר בחשבון פייסבוק "כבוד וספורט" שלפי המסמך הוא קשור לאתר שבבעלות החברה I3 Ventures. כמובן שגם המועדון וגם החברה עצמה הכחישו וברצלונה אף שוקלת תביעה משפטית, אך ברצלונה סוערת.

 
 
נשיא המועדון לשעבר, ז'ואן לאפורטה שנחשב לאחד מ"הקורבנות" של החשבונות הלא רשמיים, הגיב בזעם: "זה היה עוד מהלך עלוב של הדריקטוריון וההנהלה הנוכחית. זה מקומם, הם מתנהגים כמו במאפיה ומכתימים את דמותה של ברצלונה. הם בפאניקה מוחלטת כדי שיגלו את כל מה שהם מסתירים. עליהם להתפטר".
 
ובחזרה לכדורגל. ברצלונה תשלים את העברתו של החלוץ מרטין בריית'וויט תוך יממה אחת ככל הנראה. האלופה צפויה לשלם סעיף השחרור שלו העומד על 18 מיליון יורו במטרה שיהיה בסגל כבר במשחק הליגה הקרוב נגד אייבר, והחלוץ יחתום עד 2023. בינתיים ב"ספורט" נחשף מדוע אנחל מחטאפה לא הצטרף על אף העונה הטובה שלו. החלוץ לא חשש להיאבק על דקות משחק, המועדונים נמצאים ביחסים מעולים והקשר קורורייה הושאל לקבוצה הקטנה ממדריד. אבל קיקה סטיין החליט לוותר על העניין מפאת גילו (32 אוטוטו).
 

בנושא אחר, ליאו מסי זכה אתמול בפרס הספורט העולמי של לאורוס שמוענק לספורטאי המצויין, יחד עם לואיס המילטון, נהג המרוצים הבריטי. מסי הוא הכדורגלן הראשון שזוכה בפרס שחולק במהדורה ה-20 שלו.

קפטן ברצלונה לא היה יכול להיות נוכח בערב הגאלה בברלין והודה על הבחירה בסירטון שפירסם: "מתנצל שלא יכולתי להגיע, מאוד רציתי להיות. אני רוצה להודות על הבחירה, זה כבוד גדול להיות הכדורגלן הראשון שזוכה בפרס, זה תענוג ענק. כמובן שאני מודה לחבריי לקבוצה וגם למשפחה".

ליאו מסי. עוד פרס (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי